Gå til innhold

Hvem er ligaens beste keeper?


Latias

  

41 stemmer

  1. 1. Hvem tror du blir kåret til PLs beste keeper 14/15?

    • De Gea
    • Lloris
    • Courtois
    • Forster
      0
    • Mignolet
      0
    • Szczesny/Ospina
    • Hart
      0
    • Andre (Adrian, Fabianski, Foster, Heaton osv.)
      0


Anbefalte innlegg

Er egentlig veldig usikker på om Hart var bedre enn Krul i fjor. Krul hadde vel to CS færre, men spilte til gjengjeld på et mye dårligere lag, og hadde vandrende katastrofer som Simpson, Williamson og til tider også Perch fremfor seg. Men til tross for dette var han guddommelig igjennom hele sesongen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det noen keepere som ikke gir returer da? Og det at eventuelle returer havner i bena på motstanderen, er det bare keeperen sin feil? Midtstopperne har vel en jobb å gjøre de også?

 

På hvilket grunnlag kan du si at han ikke er god nok for United? Sammenligner du med Peter og VDS? I så fall kan jeg si at det ikke er en fair sammenligning. Bare se på de andre keeperne i PL; Reina, Hart, Szczesny. Alle de gjør tabber hyppigere enn DDG uten at det settes spørsmålstegn ved deres framtid.

 

 

 

Sånn sett, ja. Ikke uenig der. Han kan bli meget god om han får til å kommunisere med spillerne foran seg.

Men nå har/hadde jo også DDG mye høye forventninger og press på seg etter Van der Sar. Polakken i målet til Arsenal hadde jo ingen forventninger fordi Almunia stod der fra før av. Alt blir positivt da.

Lenke til kommentar

Hart har tabbet seg ut en god del mer denne sesongen enn forrige (som resten av City generelt sett), men herregud for noen redninger han drar frem. Er i mine øyne den råeste og beste keeperen i Premier League. Begovic setter jeg på andreplass og deretter Cech. Resten av keeperene i ligaen gidder jeg ikke å ramse opp, men de tre der oppe syntes jeg er de mest komplette og generelt sett de mest stabile matchvinnerene i landet.

 

Verdens beste keeper mener jeg er Manuel Neuer, hands down.

Lenke til kommentar

Jeg har vel ikke påstått at de Gea er dårlig. Jeg poengterte at jeg mener Cech og Hart er bedre enn han per dags dato.

 

Grunnen til at jeg mener Hart er best er grunnet de syke redningene han kan varte opp med. Han er ikke redd for ball og går inn med hjerte først. Synes Hart er mer komplett enn mange andre. Tenker da på reaksjonsevne, feltarbeid, spilleforståelse og tøffhet. Viktige egenskaper som trengs hos en keeper som skal være i verdensklasse. de Gea mangler litt på feltarbeid før han er helt der oppe. Derfor mener jeg han per i dag er best

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...