Gå til innhold

Hvem er ligaens beste keeper?


Latias

  

41 stemmer

  1. 1. Hvem tror du blir kåret til PLs beste keeper 14/15?

    • De Gea
    • Lloris
    • Courtois
    • Forster
      0
    • Mignolet
      0
    • Szczesny/Ospina
    • Hart
      0
    • Andre (Adrian, Fabianski, Foster, Heaton osv.)
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten. Helt ærlig talt. Er ikke returen til Szczesny i dag mot Blackburn like "ille" som utboksingen til de Gea mot Spurs?

 

Strengt tatt var den verre. DDG var presset i lufta og hadde flere spillere rundt seg i den samme duellen. WS er helt upresset, gir retur rett i beina på Kazim og serverer B'burn seieren.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Var det ikke sånn at Hart fikk en kjempesmell i det 90. minuttet? Ser på vglive at han så vidt klarte å reise seg igjen. Det kan jo forklare akkurat den der.

 

Han fikk en smell på overtid ja, men det unnskylder ikke at han har vært en bøtte med dritt hele sesongen.

 

OptaJoe ‏@OptaJoe

5 - Joe Hart has now made five errors leading directly to a goal in the Premier League this season, four more than in 2011-12. Fumble.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg mener Cech er på vei tilbake og kanskje den mest stabile keeperen vår, og Courtis som er på utlån fra Chelsea til Atletico ble kåret til den beste keeperen i La Liga forran blandt annet Casillas, Valdes osv... Men jeg skal være fair og si at Begovic virkelig gjør sakene sine bra, for dere united fans som sikkert ikke alle er av den klassiske typen som ikke kan en start ellver en gang, så vil jeg presesere at De Gea er alt annet en stabilitet.

 

De Gea er en spiller som spiller på flax etter min mening, han gambler, han redder mye og er i ferd med å skape seg et navn fordi han driter i keeper hjørnet og tar forsvarets side, dermed overasker han mange og redder, derfor slapp han inn så mange langskudd tidligere i karieren, han har blitt litt flinkere nå, men jeg er enda uenig i valgene hans, selv når han gjør rett, det er fett når han får det til, mne ikke så kult når han går på en bombe!

 

Dere tenker sikkert jeg bare våser nå, men la meg vise et par eksempler:

 

På dette klippet ser man en De Gea som redder et umulig skudd helt oppi krysset og desverre for meg ødelagte dagen. Hvordan kunne de gea redde dette skuddet? Jo han gamblet, han dret i keeper hjørnet og sa til seg selv at Mata satser på plasering ettersom han ikke har tidenes skudd kraft å handle med.

 

her ser du en tilnærmet helt lik sitsuvasjon, her velger de gea igjen å gamble, Mata har allerede blitt straffet på det, så han sender en relativt svak kule plasert i keeper hjørnet som kanskje en annendivisjons keeper i norge kunne tatt dersom han hadde valgt å holde seg til keeper hjørnet.

 

Takk for meg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke mye gambling på den første videoen. Legg merke til hvor lenge han står og ser på ballen før han hiver seg etter den.

 

post-125636-0-36043100-1371995362_thumb.jpg

 

Den andre ser det ut til at han går feil vei ja, men det gjør alle keepere nå og da. Vet ikke hvor mange flere eksempler det er på dette hos De Gea, men kan ikke kalle meg særlig overbevist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...