Gå til innhold

Hvem er ligaens beste keeper?


Latias

  

41 stemmer

  1. 1. Hvem tror du blir kåret til PLs beste keeper 14/15?

    • De Gea
    • Lloris
    • Courtois
    • Forster
      0
    • Mignolet
      0
    • Szczesny/Ospina
    • Hart
      0
    • Andre (Adrian, Fabianski, Foster, Heaton osv.)
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vel ikke påstått at de Gea er dårlig. Jeg poengterte at jeg mener Cech og Hart er bedre enn han per dags dato.

 

Grunnen til at jeg mener Hart er best er grunnet de syke redningene han kan varte opp med. Han er ikke redd for ball og går inn med hjerte først. Synes Hart er mer komplett enn mange andre. Tenker da på reaksjonsevne, feltarbeid, spilleforståelse og tøffhet. Viktige egenskaper som trengs hos en keeper som skal være i verdensklasse. de Gea mangler litt på feltarbeid før han er helt der oppe. Derfor mener jeg han per i dag er best

 

Påstand: Ingen av keeperene i PL er redd for ballen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vel ikke påstått at de Gea er dårlig. Jeg poengterte at jeg mener Cech og Hart er bedre enn han per dags dato.

 

Grunnen til at jeg mener Hart er best er grunnet de syke redningene han kan varte opp med. Han er ikke redd for ball og går inn med hjerte først. Synes Hart er mer komplett enn mange andre. Tenker da på reaksjonsevne, feltarbeid, spilleforståelse og tøffhet. Viktige egenskaper som trengs hos en keeper som skal være i verdensklasse. de Gea mangler litt på feltarbeid før han er helt der oppe. Derfor mener jeg han per i dag er best

 

Noen ganger lurer jeg på om du i det hele tatt ser på kampene eller om du bare leser ryktespalten hos Nettavisen mandag morgen før du trekker en konklusjon. Hart har gjort tabber på tabber denne sesongen. Han har vært ustødig og utrygg, og har generelt sett vært flere hakk under fjorårsformen (og formen han viste under låneoppholdet i B'ham). At han er en veldig god keeper tror jeg ingen er uenige om, men per dags dato er han kun en skygge av seg selv. Den tøffheten du beskriver har vært totalt fraværende. Han skal ha for at han er dønn ærlig i intervjuene sine etter kamp, men prestasjonene hans på banen de siste 3-4 månedene er ikke en seriemester verdig. Jeg hadde vært enig i vurderingen din om den hadde kommet før sesongen, men akkurat nå henger den ikke på greip.

 

Per dags dato: DDG > JH.

Lenke til kommentar

Hart får ikke mye hjelp heller da. På lørdag gjorde han en fantomredning, men ingen av forsvarsspillerne klarte å dunke ballen unna etter Harts inngripen. Helt tragisk.

 

iDvyAE1wAKKne.gif

 

Om man ser i kampen mot Brasil fikk han hjelp fra en United-spiller til å rydde unna. Barry hadde aldri gjort tilsvarende.

 

iei5gD6nXLCal.gif

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Synes det er fryktelig av Mancini å gå ut og si at Hart har vært rævva i det siste. Slik gjør man bare ikke som manager, selv om det er sant.

De gutta der tjener nok til at de burde tåle litt kritikk hvis de ikke gjør det de skal.

Det er tross alt en jobb som alt annet.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Takk for ditt informative bidrag. Flere som ønsker seg noen billige likes?

 

Noen som har noe fornuftig å si om hvorfor britisk media forskjellsbehandler folk etter nasjonalitet? Det er ikke første gang vi ser dette. Var rene heksejakten mot Suarez i avisene etter rasismesaken, mens Terry slapp unna.

 

terry-suarez-headlines.jpg

Lenke til kommentar

Guess Hughes back. Why we've handed Pards the biggest contract in football. Oser seriøsitet. The Guardian-saken kan være såpass enkel at det er forskjellig journalist, eller at de bare vil formulere saken på en annen måte enn man gjorde sist gang.

 

Er nok av britiske aviser som skriver om Terry-saken med ordene racism, slik som f.eks Sky Sports, ja, tilogmed The Sun. Og ja, også The Guardian som du viser til over her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, du gjentar det samme hele tiden for tiden. Og gjengangen er at folk behandler United dårligere enn andre eller harselering mot andre lag/spillere/ledere. Jepp, er et forum og du skal selvsagt få lov til å skrive hva du vil, men det begynner å bli litt vel kjedelig å lese.

 

Det at du ber Gary Neville, Manchester United legende, "fucke of" fordi han forsvarer "egne" spillere er bare et eksempel. En spiller som er keeper i en av United største konkurrenter, mens fyren han "kritiserer" er i hans egen klubb. "Egne spillere" Hvor har du det fra? Han gjør jo akkurat det omvendte. Noe som bare viser at Neville ikke tar en side.

 

(Og ja, jeg vet at Neville har en rolle på England)

 

Du misforstod hele innlegget mitt. Jeg vet ikke hvor mye du ser av Neville på Sky Sports, men regner med at det er lite. Han er som regel kritisk til United-laget, og ofte virker det som at han er altfor opptatt av å finne feil hos United enn hos noen andre lag. Fantastisk pundit (faktisk den beste), men det er ikke poenget her.

 

Med "egne" spillere mente jeg selvfølgelig Hart. Ikke bare er han engelsk, men dette er også en av spillerne Neville jobber tett med på landslaget. Ser for meg overskriftene om han hadde kritisert Hart i offentligheten, så sånn sett skjønner jeg at han holder kjeft om det. Derfor er det sikkert mye enklere å finne en syndebukk i en spanjol som fortsatt prøver å tilpasse seg til ligaen. Det er ikke dermed sagt at han gjør det rette ved å sitte bak den touch screenen og henge ut DDG hver Monday Night Football.

 

Neville er pundit i Sky og coach for landslaget. Så vidt jeg vet har han ingen forpliktelser til United annet enn at han er supporter av klubben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...