Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne sesongen åpnet etter min mening jævlig bra, men etter Oda kom inn igjen har det vært urtragisk. Alt for mange kjedelige deltakere der inne.

Erik er bare en skrullete bygdegutt.

Magne er bare ekstremt rar, og mye mindre oppegående enn han tror han er.

Sander er alt for cocky. Greit med selvtillit, men hallo!

Oda er uattraktiv, dum og grebbete.

Tina er bare helt borte. Virker som om hun har null begrep på virkeligheten.

 

Birger er min soleklare favorittkarakter der inne. Virker som en grei kar med masse humor, og som er oppriktig mot andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i at castingen er oppsiktsvekkende dårlig. Det er bokstavelig talt ingen på hotellet jeg genuint liker bortsett fra Birger. Kristian og Janni er helt OK, men det stopper egentlig der. De kunne i minste ha castet noen litt mer attraktive damer, spesielt med tanke på at halvparten av oppholdet på hotellet tilbringes i undertøy/badetøy.

 

Savner noen ekstreme personligheter ála Stian, Christian Svingen (råeste PH-deltaker noensinne) eller Iselin fra fjorårets sesong.

Endret av Spleen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rart at ingen har kalt deg trangsynt og fordomsfull … Det er helt vanvittig at man kan kalle seg dame når man er en mann i dameklær (og muligens litt østrogen-påfyll).

 

Bare flott at vi ikke har noen moralvoktere i denne tråden. Har ingenting imot fyren, men som du sier så blir man ikke kvinne bare av å bruke en feminin klesstil. Grøsser hver gang noen omtaler han som "hun/henne".

 

Savner noen ekstreme personligheter ála Stian, Christian Svingen (råeste PH-deltaker noensinne) eller Iselin fra fjorårets sesong.

 

Hvem er dette? Tribal-fyren fra Drammen?

Lenke til kommentar

Somregel har det alltid vært minst en artig skrue som gjør det hele mer underholdene og se på, føler vi mangler det i år, og flesteparten av årets deltagere er enten stokk dumme, irriterene eller bare anonyme og kjedelige. De eneste deltagerne jeg liker for tiden er Sander, Kristian Rene, Louis, Birger og Isabelle. Isabelle mest fordi hun er soleklart den peneste der inne.

 

*OBS SPOILER*Ikke les hvis du ikke har sett torsdagens episode med Viasat

 

Synes det er på tide at ikke absolutt alt går i KR sitt favør nå. Etter at Sander gikk ut nå, så klarer jo den stokk dumme erik og velge Oda fremfor Janni. Og ikke nok med det, nå som den andre alliansen er betydelig svekket velger tv3 å sende inn Charlotta igjen??? Ikke skjønner jeg hva hun gjorde i paradise i utgangspunktet men det her begynner å bli såpass dumt at det frister og slutte å følge med. Utrolig bra jobba tv3, som om KR trengte å styrke alliansen sin enda mer. Jeg liker i utgangspunktet KR, men når alle slikker ræva hans så jævli og han får styre såpass mye der inne håper jeg egentlig han ryker slik at ting blir snudd litt på hode. Kommer det ikke en stor tvist snart så mister jeg interessen ihvertfall. Det kunne blitt litt intressant når alle andre er ute og de er nødt til å stemme ut hverandre.

 

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Synes årets sesong er den beste av alle.

 

I fjor var det ufattelig kjedelig med Andreas & Camilla og Kristin & Dennis som levde i deres egen kjedelige verden.

 

I år så skjer det hvertfall mye, i fjor var ukens høydepunkt at Andreas og Camilla kranglet liksom.

 

Magne er jo utrolig artig, samme er Kristian Rene. Birger er helt OK, er glad de sluttet med det ultra tragiske "birger show".

 

Synes dog de har tatt inn litt merkelige deltagere på slutten her nå. Janni, Mats Erik og Pia synes jeg egentlig ikke har noe å gjøre på hotellet når de gjør så lite ut av seg, forstår ikke helt hva de tenker på! Ødelegger veldig hvertfall. Hadde veldig troa når sesongen startet. Det var like mye drama, action og intriger som det var på den danske sesongen, men de nye deltagerne ødelegger for dette.

 

Men men, bedre enn tidligere hvertfall!

 

Somregel har det alltid vært minst en artig skrue som gjør det hele mer underholdene og se på, føler vi mangler det i år, og flesteparten av årets deltagere er enten stokk dumme, irriterene eller bare anonyme og kjedelige. De eneste deltagerne jeg liker for tiden er Sander, Kristian Rene, Louis, Birger og Isabelle. Isabelle mest fordi hun er soleklart den peneste der inne.

 

*OBS SPOILER*Ikke les hvis du ikke har sett torsdagens episode med Viasat

 

Synes det er på tide at ikke absolutt alt går i KR sitt favør nå. Etter at Sander gikk ut nå, så klarer jo den stokk dumme erik og velge Oda fremfor Janni. Og ikke nok med det, nå som den andre alliansen er betydelig svekket velger tv3 å sende inn Charlotta igjen??? Ikke skjønner jeg hva hun gjorde i paradise i utgangspunktet men det her begynner å bli såpass dumt at det frister og slutte å følge med. Utrolig bra jobba tv3, som om KR trengte å styrke alliansen sin enda mer. Jeg liker i utgangspunktet KR, men når alle slikker ræva hans så jævli og han får styre såpass mye der inne håper jeg egentlig han ryker slik at ting blir snudd litt på hode. Kommer det ikke en stor tvist snart så mister jeg interessen ihvertfall. Det kunne blitt litt intressant når alle andre er ute og de er nødt til å stemme ut hverandre.

 

 

Føler TV3 prøver å fremstille Birger som den artige skruen i årets sesong, med tankte på at de har satt i gang birger show osv. Men jeg synes ikke han er festlig i det heeeele tatt.

Lenke til kommentar

Drit i å legge inn spoilere i den SPOILERFRIE tråden, legg merke til SPOILERFRI

 

 

Edit: Nevnte jeg spoilerfri?

Problemet er jo at det ikke er noen tråd for viasat seere, selv om jeg ligger en episode i forveien er jeg jo ikke intressert i å benytte meg av en tråd der alt diskuteres åpenlyst og det muligens finnes insideinformasjon om hvem som ryker ut og eventuelt vinner langt frem i tid.

Sålenge det er lagt under spoilertag med advarsel skjønner jeg ikke helt hva du griner over.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...