Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, føler ikke at han er den mest oppriktige. Han backstabba jo Charlotta ganske greit. Selvfølgelig er han ærlig overfor de få han har i sin egen allianse, han har jo egentlig ikke så mye annet valg.

Charlotta la jo opp til det og hadde gjort det samme om hun var i hans situasjon.

Trine? Spent på å høre hvem det er.

Mente tina, begynner bli litt trøtt.

Tror ikke han hadde overlevd særlig lenge om han kom tilbake neste år. Nå vet jo seerne hva slags trussel han er i spillet.

Han var nå en liten luring i fjor og, ellers er det jo sant nok med hadde likevel dødd litt om jeg så han komme springe ned trappene en gang til. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Neh, Amir var klysete.

 

Og fy faen, hvor dum er det mulig å være, Janni? Sånne personligheter har ingenting å gjøre på Paradise. Og Oda er ekkel og fæl. Erik er bare klein og dummere enn en tiåring.

 

Heia Birger. Og Sander, hvis han kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Charlotta inn igjen, og nok en fordel til de "slemme", wohooo'. Dette begynner seriøst å ikke bli morsomt lengre. Allianse, Allianse, og tv3 produksjonen som gjør absolutt alt de kan for å gjøre Kristian Rene til en flawless B-kjendis. Å se på Birgir og Isabell nå blir nesten litt små trist. De to mot en gjeng med egoistiske, selvelskende, psykopatiske tullinger. Merker jo at særlig Tina, Charlotta og Kristian Rene sliter med noen heftig komplekser. Holdt nesten på å spy når Tina og Charlotta snakket sammen og Charlotta bare "da skal Isabell ut" Tina er enig med en gang og de labber videre som to onde hekser, Charlotta flipper håret sitt så klart. Er det bare meg eller ligner hun veldig på en råtte?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Har i grunn aldri likt Charlotta, mye på grunn av måten hun behandlet Birger på første gangen hun var på hotellet. Glad for at han sendte hun ut, men jammen meg kommer hun ikke inn igjen. Synes ikke hun er så pen heller som de fleste skal ha det til, så jeg er enig med deg Carlgutt, hun ligner veldig på en rotte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Har i grunn aldri likt Charlotta, mye på grunn av måten hun behandlet Birger på første gangen hun var på hotellet. Glad for at han sendte hun ut, men jammen meg kommer hun ikke inn igjen. Synes ikke hun er så pen heller som de fleste skal ha det til, så jeg er enig med deg Carlgutt, hun ligner veldig på en rotte.

 

Syns hun var den peneste der inne helt i starten, men utseende henger mye i sammen med personlighet for min del. Hun ble bare mindre og mindre pen rimelig kjappt kan du si.

 

Jeg er drittlei alle fordelene til Das Übermensch alliansen nå. Jeg vil se de rakne og brenne alle sammen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...