Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke overrasket over at Carl løper etter 17-18 åringer, han vakler vel rundt på Tryvann ennå?

 

Mennn helt klart win!

 

Ot:

 

Charlotta er like ille som alltid, ikke noe forandring på den fronten. For en helt jævlig umoden holdning hun hadde etter sexen, det var ikke hennes feil i det helllle tatt; hun er jo ikke noe interessert i Patrik, hun vil stå med Erik som hun synes er kjekk, hun holdt på å sove også kom Patrik inn og nærmest voldtok henne, nei hun er overhode ikke interessert i ha Patrik som partner.

 

Så labber hun seff rundt å fniser som en liten drittunge og det er så latterlig åpenbart at hun har falt pladask for ham.

 

Holdt nesten på å glemme Tina som dekker på bordet til alle "ungene" sine mens hun kjefter på dem. Gawd jeg lurer på hva som skjer inni det hue der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen så ekkel Oda er. Irriterer meg mer enn Tina snart. Og all vitsinga om hudfargen til Erik var bare pinlig.

 

Ellers var det gøy at Charlotta måtte på date med Birger. At Mats røk ut var litt care, han hadde jo ikke gjort så mye ut av seg så langt.

Endret av Nevnarion
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er Isabell mer blåst i hodet enn Janni eller? Når du har muligheten til å velge om en gutt eller jente skal ut, da skal jo all sunn fornuft tilsi at du sender hjem jenta slik at du selv står trygg på parseremonien. Matematikken på påbygg kan umulig være seriøse greier hvis hun fikk 6'er der.

 

Mats får pluss i boka for å være United-supporter, men ellers var det ikke mye å skrive hjem om. Flott at han glemte å ta med seg Jones-drakta, satser på at jentene fortsetter å bruke den fremover.

Lenke til kommentar

Syntes likevel han virka som en likanes kar, synd han gikk ut så fort.

 

Virker for å være kanskje den av de som har vært der i år som jeg personlig ville gått best overens med. Ingen typisk PH-deltaker, men kanskje også derfor han ikke ble værende lenger.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Virker for å være kanskje den av de som har vært der i år som jeg personlig ville gått best overens med. Ingen typisk PH-deltaker, men kanskje også derfor han ikke ble værende lenger.

 

Ja, han ble for vanlig. Ikke dum nok for paradise kanskje. Likte selvinnsikten hans på slutten, "Nå er det sikkert ingen som kommer til å huske meg..."

 

Om han får tenkt seg litt om er det kanskje ikke noe bommert...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...