Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

De har jo tilgang til gratis røyk så da benytter de nok sjansen:) Tror nok at de også røyker for å spare litt på snusen:)

 

Har de egentlig det? Jeg har alltid vært av det inntrykket at de får gratis alkohol, men at røyken/snusen må de selv stå for.

 

Ellers er det relativt kjipt at TV3 play har lagt ut portrettintervju av neste deltaker før vedkommende i det hele tatt har sjekket inn. Unødvendig spoiling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ellers er det relativt kjipt at TV3 play har lagt ut portrettintervju av neste deltaker før vedkommende i det hele tatt har sjekket inn. Unødvendig spoiling.

 

Ja er mye spoiling av dem, prøer alltid å hoppe over "dette skjer i dagens/neste episode" Og bildet på filen spoiler også av og til :)

Lenke til kommentar

Andreas Akselsen fra forrige sesong sa at de fikk røyk der, de vasket klærne dine men det var ikke frisører der:)

 

Noen som vet noe mer om hvordan dagene arter seg på paradise i det "daglige"? Må jo bli fryktelig kjedelig. Er ep vi ser mandag-torsdag på selve dagen? En ep varer jo som regel en dag hvis jeg ikke tar helt feil, hva gjør deltakerene fredag-søndag? Husker Are forlot paradise i fjor fordi han kjedet seg. Må jo være veldig mye som skjer mellom deltakerene som vi ikke får se.

 

Edit: Definitivt beste ep på lenge. Dreit meg ut å så den i går på viaplay, men i morra er jeg back on track!

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Noen som vet noe mer om hvordan dagene arter seg på paradise i det "daglige"? Må jo bli fryktelig kjedelig. Er ep vi ser mandag-torsdag på selve dagen? En ep varer jo som regel en dag hvis jeg ikke tar helt feil, hva gjør deltakerene fredag-søndag? Husker Are forlot paradise i fjor fordi han kjedet seg. Må jo være veldig mye som skjer mellom deltakerene som vi ikke får se.

 

Edit: Definitivt beste ep på lenge. Dreit meg ut å så den i går på viaplay, men i morra er jeg back on track!

De følger ikke en vanlig uke. Første uka, morgenen etter parseremonien var det fredag men de "latet" som om det var mandag:)

Lenke til kommentar

Hver uke for en paradise-deltaker er enkelt og greit fire dager. Så det er veldig sjeldent at parseremonien faktisk er på en torsdag for dem. Ellers er det faste tider for frokost, lunsj (?) og middag. Grunnen til det er at ellers hadde det aldri blitt noe felles måltider og det er ofte da det er brev bla. som kommer til deltakerne. Mens deltakerne spiser klargjøres rom o.l. til dagens "sprell". Det kan være alt fra å legge kostymer på ett av rommene til å ommøblere fellesarealer osv.

Lenke til kommentar

Noen som vet noe mer om hvordan dagene arter seg på paradise i det "daglige"? Må jo bli fryktelig kjedelig. Er ep vi ser mandag-torsdag på selve dagen? En ep varer jo som regel en dag hvis jeg ikke tar helt feil, hva gjør deltakerene fredag-søndag? Husker Are forlot paradise i fjor fordi han kjedet seg. Må jo være veldig mye som skjer mellom deltakerene som vi ikke får se.

 

Edit: Definitivt beste ep på lenge. Dreit meg ut å så den i går på viaplay, men i morra er jeg back on track!

Derfor jeg mener at Big Brother er et bedre alternativ, Paradise er for mye skuespill. Men Paradise er igjen enklere å ta inn kontra Big Brother.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...