Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Charlotta inn igjen, og nok en fordel til de "slemme", wohooo'. Dette begynner seriøst å ikke bli morsomt lengre. Allianse, Allianse, og tv3 produksjonen som gjør absolutt alt de kan for å gjøre Kristian Rene til en flawless B-kjendis. Å se på Birgir og Isabell nå blir nesten litt små trist. De to mot en gjeng med egoistiske, selvelskende, psykopatiske tullinger. Merker jo at særlig Tina, Charlotta og Kristian Rene sliter med noen heftig komplekser. Holdt nesten på å spy når Tina og Charlotta snakket sammen og Charlotta bare "da skal Isabell ut" Tina er enig med en gang og de labber videre som to onde hekser, Charlotta flipper håret sitt så klart. Er det bare meg eller ligner hun veldig på en råtte?

 

Virker som de gjør det ekstra lett for Christian ja. I tilegg så har Tina så få sosiale antenner at jeg får vondt av å se henne snakke. Det er enveiskjørt kommunikasjon hele veien. I tilegg så skal man lete lenge etter personer med så liten autoritet som det Erik, Oda og Magne har. De er nikkedukker hele gjengen.

 

Men det er rart at Christian går så ille hardt ut så tidlig i sesongen. Det burde han ha lært fra tidligere av at er noe av det dummeste man kan gjøre. Selvom de skulle klare å komme til en finale ville de være så upopulære på slutten uansett at ingen vill stå bak de. De kjører en taktikk som vil bite de i ræva ganske snart, det er jeg helt sikker på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det er rart at Christian går så ille hardt ut så tidlig i sesongen. Det burde han ha lært fra tidligere av at er noe av det dummeste man kan gjøre. Selvom de skulle klare å komme til en finale ville de være så upopulære på slutten uansett at ingen vill stå bak de. De kjører en taktikk som vil bite de i ræva ganske snart, det er jeg helt sikker på.

Nå vant jo Miguel (med veeeeeldig god hjelp av Vida Lill, riktignok) over trivselsparet Andreas og Camilla i fjor, så det er ikke sikkert.

Lenke til kommentar

Men det er rart at Christian går så ille hardt ut så tidlig i sesongen. Det burde han ha lært fra tidligere av at er noe av det dummeste man kan gjøre. Selvom de skulle klare å komme til en finale ville de være så upopulære på slutten uansett at ingen vill stå bak de. De kjører en taktikk som vil bite de i ræva ganske snart, det er jeg helt sikker på.

 

Ja, men han har lært fra i fjor, det sa han også når han kom inn igjen, og planen hans var å kjøre et roligere løp, fly litt mer under radaren. Denne planen gikk jo ikke helts om den skulle, han fikk vel fort litt mer innflytelse og makt enn han hadde ventet, og måtte starte taktikken sin litt tidligere enn planlagt.

Syns imidlertid han går vel hardt ut nå, men det er vel fordi de står såpass sterkt, at de tror de kan gjøre hva de vil. Derfor hadde det vært gøy om de mista et hjul snart.

Lenke til kommentar

Hva het han svensken som var med for ett par sesongen siden? Tror det var samme sesong som Carl og disse typene, men mulig jeg bare roter fullstendig.

Digger Patrik så langt, håper han blir en stund! Morsomt at de ikke greier å koble han sammen med PH Sverige. :p

 

Mikke? Han tapte vel finalen i sesong 3, mens halvsvensken Carl vant hele dritten sesongen før. Hvis det er han du mener da.

 

Patrik er min nye favoritt. Dette er akkurat hva vi trengte, en spiller som vet hvordan man spiller spillet (stor forskjell fra "dere må være venner og slutte med allianser"-Janni).

 

At de ikke greier å koble han mot PH Sverige er vel ikke så overraskende? Tror ikke det er mange nordmenn som følger veldig nøye med på den svenske versjonen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...