Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det ikkje ann å sjå episoder på nett når ein bruker adblock??

 

Har opplevd at reklameserveren dems er nede flere ganger (altså på http://tv3play.no/),

og man kan da se alle Paradise Hotel episoder (og alle andre serier) helt uten reklame.

Det gjelder helt til reklameserveren er oppe igjen -.- Grrr liker ikke reklame jeg heller -.-

Endret av LunaChan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

GLED dere til Torsdagens episode! ;) Tror mange kommer til å bli glad! :p

 

Hva faen er vitsen med det der? Jeg er ikke interessert i å vite om jeg bør glede meg til torsdagens episode eller ikke, eller hvorvidt mange blir glade eller ikke. Det du skriver er indirekte spoilers.

Det blir som at jeg skulle si at du kan GLEDE deg til å se filmen

The Sixth Sense

, tror du kommer til å digge twisten!

 

Selv om du ikke skrive direkte hva som skjer, så kan man utifra reaksjonen din og den reaksjonen du mener andre vil få, koble sammen med hva du har sagt tidligere i tråden, og dermed er det ikke så vanskelig å legge sammen to og to.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg synes de som spoiler, direkte eller indirekte, spekulerer eller synser, bør bli utestengt fra denne tråden, eventuelt få en advarsel for hvert spoilerinnlegg.

 

Nok metadiskusjon fra meg.

Lenke til kommentar

Lurer på om dere som benytter dere av spoilers osv. faktisk har lest tittelen til tråden? Står klart og tydelig ''SPOILERFRI TRÅD med blokkbokstaver som en skulle tro de fleste oppegående mennesker burde forstå, så skjønner ikke hvorfor dere driter loddrett i det? Makan, ta det heller over PM om dere absolutt skal diskutere..

Endret av EAga
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Kult sagt. ------------------------ Foreslår at vi skfiter samtaleemne nå, hva med f.eks. Paradise Hotel?

God ide!

 

Edit: Jeg tror at Amir eller Charlotta kommer inn på mandag. Siden tina ble så glad. Dessuten er det miss og mr paradise og da trenger de noen som ser bra ut:) Men kanskje ariel? Fordi jeg tror ikke at tv3 gidder at amir, charlotta eller mads skal sitte på ett annet hotell i 3 uker..

Endret av Gurre
Lenke til kommentar

Heisann, vet ikke om jeg traff rett tråd, men jeg leter etter to sanger fra Paradise Hotel Norge 2013.

Den ene er fra episode 14 og starter på 23.46min.

Den andre er fra episode 22 og starter på 10.00 min.

Har forresten prøvd apper som soundhound etc. uten treff :(

Setter stor pris på all hjelp :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...