Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt ved Erik irriterer meg nå. Håper han blir sendt hjem, og det tror jeg også han blir ved første anledning. Det er vel ingen av jentene som har noen som helst tillit til han, så stressa som han er.

 

Enig. Følte det var noe off med han nesten helt fra starten. De siste episodene har nesten vært slitsomt å se på pga han. Han er så klein, trangsynt og dum, skulle aldri vært på med på serien. Merker at de andre deltakerne nesten må "passe" på han og være ekstra varsom rundt han. Virker som at han fikser håret sitt hele tiden for å gjemme seg på badet. Sympatien har gått over til irritasjon frustrasjon. Spesielt etter holdning hans mot Louis. Dette blir på kanten til patetisk og tragisk.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Jepp, også snakker han så jævlig usammenhengende og sakte, og det begynner å bli slitsomt å høre på. Vil heller ha Louis på hotellet enn Erik, og om Louis skal være der må Erik ut, rett og slett fordi han blir hundre ganger verre i hans/hennes nærvær. Jeg tror også at samtlige jenter på hotellet har gutter de vil velge fremfor Erik. Isabell har Sander, Tina har Kristian, også er det litt rot med resten overfor Birger og Magne, så en jente ryker jo denne uka, men hvis det kommer en gutt inn i neste må han være totalt udugelig om Erik ikke må pakke sekken.

 

Kan det komme en twist med Louis om at h*n får velge å bytte kjønn på hotellet i fremtiden? Ville vært veldig gøy med tanke på spillet.

 

 

De som har sett dagens episode:

 

Den daten mellom Louis og Erik er et jævlig godt eksempel på hvorfor Erik må ut. Evner jo ikke å være underholdende i det hele tatt, og driver bare og maser om dagsfylla i hytt og gevær.

 

Lenke til kommentar

Gutten må jo ha væske i mellom-øret så uklart som han snakker.

 

Virker som han tanker voldsomt, mens han prater. Hvis u f.eks. prøver å tenke på hvordan du spiser, beveger tunga mens du gjør det eller hvordan du puster så blir det vanskelig :)

 

Men han er da absolutt ikke dum som dere så mange sier her... Han er vel også en av de få som studerer på universitetet? Er det ikke spesialpedagog han studerte ?

Endret av piratentim
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15
Super morsom episode i dag Birger Dahl leer seg ihjel av Erik:D jeg strutter med rumpa i været:D Oh får tilbake min kjære Kristian Renè Johansen?wiii Louís Furnes i love you babe!! Beste var Isabell Andersen:D jeg skal ikke ha sex med Sander Kalstrup inne på hotellet eller på utsiden?hahah koooos og få tilbake min herlige partner kristian ?som klarte og si my one and only til meg!! Og Erik nå må du skjerpe deg Louis er såå herlig uansett om hun er mann eller kvinne, og du trenger en partner for og overleve der inne!!! Har ikke så mye valg har du vell?? Eller hva synes dere alle sammen;)

 

- Tina Skovdal.

Lenke til kommentar

Pedagogikk.

 

Hva man studerer sier ingenting om hvor smart man er. Jeg studerer programmering, jeg er dum som et brød. :)

 

Sant det, at utdanning kun viser interesse eller jobbvalg. Du er modig som velger å studere programmering, de fleste klarer å programmere, men færre klarer å programmere

elegant og presist med få kodelinjer.

 

For eksempel er programmeringsspråket C++ et enormt stort språk, og tar mange år

å mestre, vil si minst 5 år. Men det er et veldig populært språk fordi det er ekstremt allsidig og ryddig (ryddig som i hva det tillatter og ikke tillater, uten tvetydig rot som mange andre programmeringsspråk sliter med) :)

 

Tilbake til Paradise, håper Mari og Birger vinner :)

Endret av Deku
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...