Gå til innhold

Dexter - Sesong 8 **Spekulasjonstråd** *Spoileradvarsel!*


Anbefalte innlegg

Bladde tilfeldigvis gjennom kanalene på TV'n og kom over dexter på tv2 zebra. Fulgte med på fast tidspunkt fra da av. Fant ut senere at det var sesong 3 jeg fulgte med på :)

Sesong 3 var jo ikke så voldsomt sterk, vil si at det går omtrent slik: 4 > 1 > 2 > 7 > 3 > 5 >>> 6 > 8

 

Men nå har vel Michael C. Hall (heldigvis) sagt at han ikke er interessert i å lage mer Dexter, så en spinoff med Dexter selv er vel rimelig uaktuelt. Med mindre de recaster rollen da, men håper virkelig ikke de er så dumme og desperate.

Michael C Hall har også kreft, så han er nok ikke så veldig aktuell som hovedrolle for en ny serie lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det kommer til siste sesongen av dexter vil eg quote ein annen.

 

" This final season of "Dexter" has had the very poor timing of airing opposite the final season of "Breaking Bad." In a vacuum, "Dexter" is ending with a whimper: another once-vital drama that stayed on the air too long and lost all sense of what made it so good in the early days. But airing at the exact same time as what may turn out to be the greatest final season of a drama ever — not to mention a show that occupies the same anti-hero space and has, like "Dexter," at times asked its viewers to question their sympathy for a killer — it's been an outright catastrophe.
"

 

Sjønner ikkje koffor dei har rushet serien for å sende den med Breaking bad istede for vanlig sendetid for Dexter.

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Michael C Hall har også kreft, så han er nok ikke så veldig aktuell som hovedrolle for en ny serie lengre.

Uffda, det var kjipt. :( Men vet man hvor alvorlig det er? Michael J. Fox sluttet jo i Spin City fordi han fikk Parkinson, men han dukker opp igjen i hovedrollen i en ny sitcom. Der hovedpersonen har Parkinson, riktignok, men likevel. Ellers kan de jo bare recaste Dexter. En direkte etterfølger av serien ville vært for teit, men hva med en Dexter-spinoff der Dexter er tyve år eldre? Eller tyve år yngre?

Lenke til kommentar

Det var det jeg mente å ha hørt. Men kan det likevel få konsekvenser for han videre? Får vi ikke Michael C Hall i store roller? Det er da kjipt, fordi han er en god skuespiller...

 

C. Hall fokuserer litt på filmer framover nå som han har muligheten til det, noe han ikke har fått så god tid til det siste året siden sesong 7 ble spilt ferdig i november 2012, så måtte han starte innspillingen på sesong 8 rundt mars-april eller hva det nå var.

 

Driver å spiller inn Cold In July for tida. Også driver han å utvikler boka American Dream Machine for Showtime til serie, men ikke noe hovedrolle hvis den går til serie. Bare birolle, eller gjesterolle fordi han vil helst være i produksjonen å jobbe. Hall er jo også en produsent, han liker å gjøre mer enn bare skuespill.

Lenke til kommentar

Dette var dårlig. Følte de ikke klarte å rydde opp i noe og at Dexter faker sin egen død og lever videre et annet sted blir for meg utrolig dumt. I tillegg kommer alle andre små og store detaljer på både denne episoden, men også sesongen. Sesong 1-4 vil for meg være den gode versjonen av Dexter, mens 5-8 vil jeg for det meste glemme. Selv om det har vært noen gode øyeblikk underveis.

 

Jeg har siden starten vært bombesikker på at serien ville slutte med at Dexter ble avslørt og at han ble satt i fengsel på livstid eller henrettet.. Merkelig at de ikke gikk for denne løsningen, men de følte kanskje det ville litt for enkelt?

 

Liten kommentar off topic. Selv om sammenligning med en annen serie som har mye til felles tilfører diskusjonen(e) noe, så er det mange kommentarer i tråden her som nå avslører vesentlige plott i den serien i en tråd der det med stor sannsynelighet er folk som ikke har sett serien. Hadde blitt rimelig irritert selv om jeg hadde kommet inn i tråden og fått avslørt hvor den serien var på vei eller hva som skjer. Spoilerpolitet out!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hele opplegget rundt stormen var så teit. Hvorfor skal hele tiden være disse tv-produsentene som skjønner at man ikke kan lage en oppfølger/forløper til Den Perfekte Stormen på tv-budsjett?

De kunne kutta ut hele før stormen kommer-delen, og gjort sikkert mye mer spennende.

 

Uansett så har Dexter lidd mye av flere forskjellige sjefsprodusenter/showrunners....

 

Slik ville den originale showrunneren Clyde Phillips avslutte Dexter:

 

 

http://uk.eonline.com/news/461558/chills-former-dexter-producer-clyde-phillips-reveals-how-he-planned-to-end-the-series

 

Jaaaaaaa! Det hadde vært en fantastisk avslutning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...