Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy S III 4G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, kommer Note II i en 4G utgave?

 

4G utgaven finnes, modellnummer GT-N7105. Selges allerede rundt om i Europa. Med tanke på hvor sent Telenor var ute med 4G versjonen av S3 (GT-i9305) tipper jeg at den kommer på nyåret.

 

Forresten: Litt skuffende at dere ikke nevnte en annen forskjell fra 4G Galaxy SIII til den opprinnelige versjonen: 4G versjonen har 2 GB RAM i motsetning til 3G versjonen, som har 1 GB. Veldig greit dersom man kjører mange apps samtidig.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faster is better? Streaming er på full fart til å ta over i alle ledd? Osv osv..

 

EDIT:

 

Med en oppegående fiberlinje hjemme med noe ala 25 - 50mbit opp så kan du jo etterhvert ha egne servere hvor du kan få delt alt av musikk, bilder, video, ja you name it rett til mobilen og alle andre enheter du måtte ha på farten med gode hastigheter.

 

Din egen lille nettsky som ikke er avhengig av Google, Apple, Microsoft og liggende, hvor du har null begrensinger på verken innhold eller lagring.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Er fornøyd bare jeg får stabilt 3G med iphonen jeg :p Selv det er jo en utfordring til tider.

LTE gir veldig gode tall, men det gjør også 3G der det bygd ut godt.

 

I skrivende stund på NetCom i Oslo sentrum får jeg 14,82 Mbps ned og 3,17 Mbps opp med 3G.

 

Jeg testet et LTE modem fra NetCom for en ukes tid siden, da lå jeg på rundt 60 Mbps, men NetCom har nok ganske mange flere LTE enheter i nettet, da de har solgt LTE i et par år allerede.

Lenke til kommentar

Faster is better? Streaming er på full fart til å ta over i alle ledd? Osv osv..

 

 

Din egen lille nettsky som ikke er avhengig av Google, Apple, Microsoft og liggende, hvor du har null begrensinger på verken innhold eller lagring.

 

Jada, for oss med peiling på slikt er det greit. Imidlertid har 99 prosent av brukerne ikke peiling nok til å få til det. Hva skal de med 80 mbit ?

Lenke til kommentar

Jada, for oss med peiling på slikt er det greit. Imidlertid har 99 prosent av brukerne ikke peiling nok til å få til det. Hva skal de med 80 mbit ?

 

Nå sitter ikke hvermannsen med 4G / LTE heller da. Det er utelukkende et fåtall av toppmodeller som i det hele tatt støtter det og det har seg nå engang sånn at den jevne forbruker aldri vil forstå hva poenget med slikt er før de opplever det.

 

Hvermansen hadde jo heller aldri behov for en smartmobil for et par år tilbake, se hvor verden er nå.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...