Gå til innhold

Ser du hva de har gjort annerledes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan finne på å drepe for mindre. :p

 

Nei, for å være helt ærlig ser dette ut til å være en god oppgradering. Endelig virker det som om alle filmer faktisk kjører i 720p/1080p når du velger det, mens før så var det litt tilfeldig om du faktisk endte opp med kvaliteten.

 

At de har forskjøvet litt til venstre har vel ingenting å si? Før var alt stuet bort i en liten del i midten av skjermen, mens det nå opptar litt mer av venstresiden.... Er helt enig i at de burde optimalisere for litt høyere oppløsning, men dårligere enn før? Tullball.

 

Ikke kjøp så stor skjerm om du ikke klarer å ta i bruk venstresiden. Avspillingsvideoene er jo bare noen få hundre piksler forskjøvet fra sentrert visning. (25 % på høyre siden, mens 75 % på venstre)

 

I tillegg har startmenyen blitt mye bedre. Før var det bare noe veldig rart som kom opp.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Designet er flott i seg selv, men som alle andre sier er det venstrestillingen som gjør meg gal. Akkurat samme grunn til at jeg misliker VG.no, annet enn at kvaliteten i artiklene er grusom, hehe.

 

Kunne ønske det fantes plugins for Chrome for å legge inn custom CSS. Da hadde det ikke vært noe problem for meg å fiksa det selv

Lenke til kommentar

se det ja. dem har ikke forstått at de fleste har store skjermer. får plass til to fulle youtube sider ved siden av hverandre. akkurat som vg.no også masse hvit skjerm på høyresiden.

hardware.no har hvertfall forstått det. og har midstillt. med masse reklame på sidene for å ikke ha hvite felter

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mon tro akkurat hvorfor de valgte å venstrestille det. Jeg klarer ikke å komme på en eneste grunn til at det er en god idé. Dette er noe som enkelt fikses med litt CSS1, men allikevel ser jeg virkelig ikke poenget.

 

1Trenger ikke Stylish, kan fint bare trykke på 'show code' og legge inn i userchrome eller lignende.

Lenke til kommentar

Klag, klag, klag, klag. Ja dette er jo ikke noe nytt å se når det skjer vesentlige designendringer i godt brukte tjenester! Men jeg kan bare opplyse om en ting, ting må gå fremover, og Google har kjørt den samme stilen på Youtube ganske lenge nå. Google har gjort om designet på det meste annet i det siste, og Youtube var vel omtrent den siste i rekken som fikk nytt design implementert. Jeg liker det nye designet, rent og enkelt er gjennomgående over hele Googles portefølje nå. Kan være enig i at en midtstilling burde være på sin plass, men dette kommer helt sikkert. Det er jo snakk om Google, de vet hva de holder på med! :)

 

Anbefaler å lese denne: http://www.hardware....var-ille/114855

 

Om du leser det de fleste her skriver, så ser du at vi ikke har noe imot designet i seg selv. Det er faktisk veldig fint. Veldig simpelt.

 

Det vi klager på er slikt som venstre stilling av hele siden, noe som er helt tullete.

Ikke kjøp så stor skjerm om du ikke klarer å ta i bruk venstresiden. Avspillingsvideoene er jo bare noen få hundre piksler forskjøvet fra sentrert visning. (25 % på høyre siden, mens 75 % på venstre)

 

Og hva mener du jeg skal bruke høyresiden til da? når jeg er på youtube... for å se på videoer?

 

Jeg vet ikke med deg, men når jeg ser på en video, så har jeg faktisk full konsentrasjon på den videoen, og ikke noe annet rundt på skjermen.

Endret av fatalicus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du leser det de fleste her skriver, så ser du at vi ikke har noe imot designet i seg selv. Det er faktisk veldig fint. Veldig simpelt.

 

Det vi klager på er slikt som venstre stilling av hele siden, noe som er helt tullete.

Jeg ser at flere klager på designet i seg selv, og dette skjer hver gang en mye brukt tjeneste gjør en designendring. Det er poenget mitt. Hvor mye skrik og hyl var det ikke når Facebook introduserte Timeline profilene? Hva med alle tidligere designendringer?

 

EDIT: Bare for å presisere, jeg snakker ikke bare om kommentarene her inne.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...