Gå til innhold

Post dine upopulære synspunkter


Anbefalte innlegg

At pedofili er en legetim legning som ikke bør stigmatiseres. Og at pedofili ikke automatisk betyr barnemissbruker. (som jeg forsåvid ikke har noe til overs for, de som forgriper seg mot barn burde bli skutt i nakken)

 

Folk later til å ha store problemer med å sette seg inn i den grusome situasjonen det må være å innse at man er pedofil. Fordi det hele kroppen vil, er forbudt, sykt og forkastelig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utseende avgjør hvor mye et menneske er verdt for oss etter førsteinntrykket. Sånn er menneskene bare skrudd sammen. Det er viktig å anerkjenne det slik at man har et bevisst forhold til det og kan korrigere seg selv.

 

Men ja, jeg syntes nynorsk kan dra til helvette. Ivar Aasen er den av de få folka jeg ønsker døde på sine ferder.

 

Du er klar over at Ivar Aasen sa helt eksplisitt at språket han satt sammen aldri måtte påtvinges noen, men kun læres frivillig? Etter min mening er det nynorskfolket og ikke Aasen som er problemet. Aasen var oppegående nok til å skjønne at et språk som vedlikeholdes med tvang vil før eller siden bli utsatt for en motreaksjon, og jeg er sikker på at Norge ikke ville vært fullt av folk som sier de hater nynorsk hvis de aldri hadde blitt påtvunget språket.

Lenke til kommentar

Du er klar over at Ivar Aasen sa helt eksplisitt at språket han satt sammen aldri måtte påtvinges noen, men kun læres frivillig? Etter min mening er det nynorskfolket og ikke Aasen som er problemet. Aasen var oppegående nok til å skjønne at et språk som vedlikeholdes med tvang vil før eller siden bli utsatt for en motreaksjon, og jeg er sikker på at Norge ikke ville vært fullt av folk som sier de hater nynorsk hvis de aldri hadde blitt påtvunget språket.

Har du noen kilde du kan sitere? Dette har jeg aldri hørt, veldig morsomt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

* Religiøse mangler intellekt eller et eget synspunkt.

 

* Innvandrere som forlater landet sitt fordi det er i "dårlig forfatning" er noen forbanna pyser. Ikke rart landet går skeis (eller blir invadert eller whatever) når folk bare flykter.

 

Litt harsh men det er vel det som er meningen med tråden? :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar

At pedofili er en legetim legning som ikke bør stigmatiseres. Og at pedofili ikke automatisk betyr barnemissbruker. (som jeg forsåvid ikke har noe til overs for, de som forgriper seg mot barn burde bli skutt i nakken)

 

Folk later til å ha store problemer med å sette seg inn i den grusome situasjonen det må være å innse at man er pedofil. Fordi det hele kroppen vil, er forbudt, sykt og forkastelig.

legning er noe man velger

Lenke til kommentar

Jeg mener at å konsumere kjøtt er usivilisert og moralsk forkastelig, spessielt i dag med tanke på hvordan det er blitt industralisert. Jeg ser på det som en "crime against nature" på nesten lik linje som kannibalisme.

 

Jeg synes veganisme er et tegn på uvitenhet og hykleri.

There, I said it. Upopulært? Tja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Upopulært vet jeg ikke om, jeg var først og fremst ute etter å rakke ned på ditt absurde utsagn.

mener nå å tro at det å "velge en legning" er ganske upopulært. Ingen velger å være homofile eller homofile, selvfølgelig kan det være noen utløsende faktorer tidlig i livet, men du kan ikke bare tenke "nah, nå er jeg lei av å være homofil, nå skal jeg bli heterofil".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...