Gå til innhold

Post dine upopulære synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange ting:

 

- Legaliser softdrugs.

- Senk skattene og avgiftene (fjerne det på lang sikt).

- Begrense innvandringen.

- Konkuranseutsett det offentlige (privatisere det på lang sikt).

- Alle nordmenn skal ha mulighet å oppbevare våpen til selvforsvar.

- Ingen reguleringer på åpningstider på butikker og utesteder.

- Bruke noen milliarder av oljefondet våres til veiutbygning i Norge.

- Innføre strengere straffer, der livstid er den verste.

Endret av Liberale Samebror
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Mange ting:

 

- Legaliser softdrugs.

1. Senk skattene og avgiftene (fjerne det på lang sikt).

- Begrense innvandringen.

2. Konkuranseutsett det offentlige (privatisere det på lang sikt).

- Alle nordmenn skal ha mulighet å oppbevare våpen til selvforsvar.

3. Ingen reguleringer på åpningstider på butikker og utesteder.

- Bruke noen milliarder av oljefondet våres til veiutbygning i Norge.

4. Innføre strengere straffer, der livstid er den verste.

 

Høres ut som du skal flytte til USA ;)

 

1. Uten skatter vil ikke samfunnet kunne fungere. Skattene vi betaler går til å betale blant annet offentlige ansatte. Leger, brannmenn, sykehus, veier, etc.

 

2. Dette vil føre til at tjenester som er offentlige nå vil koste veldig mye penger. Legebesøk, sykehusopphold blant annet.

 

3. Enig

 

4. Dette finnes i teorien allerede (forvaring)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Missliker Muslimer sterkt. Kanskje mest den Islamske tro enn selve menneskene i seg selv. (Er ikke noe rase greie, altså). Men det er likevel umulig for meg å ha respekt for et menneske som tror på det som Muslimer gjør - uansett om de skulle være "moderate" eller ikke. Irriterer meg også at vi bruker så mye krefter og ressurser på å tilpasse Norge til deres religion og at det alltids forventes at DU skal tilpasse og respektere deres religion.

 

Dette er som sagt på ingen måte en rase ting og jeg oppfører meg ikke overlegen eller nedverdigende mot muslimer (det er vel som regel andre veien, heh).Jeg bruker heller ikke tid på å prøve konvertere Muslimer eller forteller dem alt som er galt med deres religion, jeg respekterer deres valg, selv om jeg umulig kan ha respekt for folk som bl.a. nekter å håndhilse med kvinner i offentligheten. Har flere venner som er knyttet til religion også, men aldri hatt en god venn som er muslim. Mye pga at deres religion , i min erfaring, påvirker veldig mye av deres sosiale oppførsel. Men hvem vet, kanskje jeg bare ikke har levd lenge nok?

 

 

 

Og så klart legalisering, men begynner vel å bli et flertall som er for det nå?

 

Bytt ut muslim med kristen, jøde, sosialist, liberalist, neger, kineser, tror på spøkelser, fagforeningsmedlem, politiker eller postmann og det gir nøyaktig samme resultat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I think people focus too much on looks.

I belive people should have equal options from when they are born, but the free market should rule once they are finished with their education. I dont want to pay for someone being a lazy dumbass.

 

I think the general commonwealth will increase exponentially with the money we spend on research etc, just giving money to the poor wont help them for shit. What will actually help them is to teach them how they can make their own revenue.

 

People should be payed for the values they create, so engineers / scientists would get way more than a common bureaucrat.

 

I'm also against all forms of religion and other crazy beliefs in fairytales. People get locked away if they yell "Harry potter is alive!" on the street, why doesnt this happen if they do the same thing with "Jesus is alive!" ?

 

The "vinmonopol" etc, is just a stupid system that belongs buried in time somewhere in soviet Russia.

 

I also belive in a system where the government can be put veto by the people. For example in the DLD case, 90% of the population did not agree with the government, but the government didnt listen and forwarded it. This is not a good example of a democracy!

Endret av Leif.ross
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og forresten: Utfas bokmålet umiddelbart. Noreg har berre plass til to skriftspråk: Skikkeleg norsk med grunnlag i norske dialektar frå jamt over heile landet, og engelsk. Dansken kan danskane ha for seg sjølve nedi Danmark.

 

Å ja, fløtt Danmarks ambassade til Bergen, der har dei allereie plassen klar. Midt på Danmarksplass. :devil:

Endret av Staketten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...