Gå til innhold

Post dine upopulære synspunkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har jo bra helse, det er jo greit.

Bortsett fra det så er yrket deres lite verdiskapende for samfunnet og heller lett underholdning.

Tja, idrett gjør mye for patriotisme og samhold i grupper da. Så gitt at man anser den samlende effekten i alle fall landslagsidrett kan ha for (store deler av) innbyggerne i et land for å være positiv så har de en viss verdi.

Lenke til kommentar

Uansett hva de gir folket er de ikke noe annet enn voksne som leker sammen og får betalt for det. De har ikke utrettet NOE spesielt, og fortjener hverken rampelyset eller pengene de får.

Det jeg ikke forstår er at du anser dem som tapere. Det å ha en urimelig gunstig posisjon i samfunnet er da ikke det samme som å være blant samfunnets tapere, er de ikke heller det motsatte? Det at du misliker dem er ikke det samme som at de er tapere.

Lenke til kommentar

Sagt av en wow spiller. For å bruke et utrykk du forstår, roflmao

http://www.regjering....html?id=669739

http://www.nationen....vtalen/7473521/

http://blogg.bt.no/p...n/#.UJV0IIZ1S3k

 

Mesteparten av foret impoteres også, og når folk skal ha billigst muligmat så blir det økt import da det er umulig å produsere like billig i Norge med den befolkningsveksten vi har, sammen med areal som lar seg dyrke, for ikke å glemme den festen av en lønnsvekst sammfunnet har hatt. Jaja. Moron

 

Økt statstøtte til bøndene, la det bli små lukrativt å dyrke mat i Norge, på skattebetalernes regning. Fin forsikringspremie det

Lycantrophe: Norge ER selvforsynt av mat

Ruarcs: Men vi må jo importere bananer, så vi er ikke selvforsynte.

 

618px-JeanLucPicardFacepalm.jpg

 

Vi er selvforsynte med både mat og energi enten du tror det eller ikke Ruarcs. Det er bare du som ikke har forstått hva å være selvforsynt betyr for noe.

 

Og jo det hadde vert lett i en krise. Det er bare å beholde fisken og ikke eksportere den. Og samme med vannmagasinene.

Lenke til kommentar

OK, here goes.

 

Jeg synes FrP-velgere er gjennomsnittlig dummere/mindre begavet/mer korttenkte enn andre nordmenn.

 

Jeg synes økonomisk nødhjelp er bortkastede penger, og fungerer best til å pleie egen samvittighet (unntak kan gjøres til katastrofeområder til vaksiner/tepper/takk over hodet etc)

 

Dessuten synes jeg at treningsnarkomane som tror at dagens dose med [sett-inn-valgfritt-kosttilskudd-her] er viktigere enn nok vanlig mat + nok vanlig søvn har misforstått en hel del.

 

 

Flame taes på PM :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Lycantrophe: Norge ER selvforsynt av mat

Ruarcs: Men vi må jo importere bananer, så vi er ikke selvforsynte.

Ruarcs har rett, vi er enda ikke selvforsynt med bananer. Jeg skimter ett nytt "olje-eventyr" for bøndene når landbruksdepartamentet oppdager at med tilstrekkelig energi kan norske drivhus faktisk produsere bananer med LANGT høyere kvalitet enn de som kommer fra det skitne utland. ;)

 

Og jo det hadde vert lett i en krise. Det er bare å beholde fisken og ikke eksportere den. Og samme med vannmagasinene.

Hva skal vi som ikke spiser fisk eller drikker vann gjøre? Øl og biff, takk!! (for ikke å nevne bananer)

Lenke til kommentar

jeg synes AP-velgere er naive

 

jeg synes SV-velgere er kvasi-intellektuelle

 

jeg synes FRP ikke er et politisk part

 

jeg synes kvinner er mindre intelligent (som da betyr dumme)

 

jeg synes det er latterlig at, for eksempel denne tråden, handler om fisk

 

jeg synes det er mange mindre intelligente på dette forumet (som da betyr dumme)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Nei, personen er bare ikke hyklerisk, det er latterlig hvor mye oppstyr det ble pga 22. juli, da flere mennesker dør daglig av sult etc i andre land, en mye mer pinefull død, du er et stort offer for gullfiskmodellen.

 

Så du syns det er heit grett å gå rundt og morde folk siden flere mennesker dør daglig av sult etc i andre land, en mye mer pinefull død?

Lenke til kommentar

Fedmeoperasjoner burde ikke gis på offentlige sykehus. Klarer du ikke å ta vare på kroppen din får du betale for det, og ikke skattebetalerne.

At det er like lett for alle å holde seg slank er en av vår tids største løgner og moralske problemer. Vi har bare så vidt begynt å vite noe om kosthold og fedme, men mange vil helst at vi stopper på det nivået vi ligger på nå, fordi det gir dem muligheten til å si at de er bedre mennesker fordi de er tynne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fedmeoperasjoner burde ikke gis på offentlige sykehus. Klarer du ikke å ta vare på kroppen din får du betale for det, og ikke skattebetalerne.

 

Hva med røykere, alkoholikere, suicidale selvskadere, anorektikere, en idiot som er i slalombakken og ikke klarer å holde seg på beina og brekker en arm, den dusten som kjørte med sommerdekk på vinterføre og havnet i en stygg ulykke, osv. osv.? Man kan ikke bare nekte behandling fordi det er selvforskyldt, det skjønner du også (håper jeg).

 

Mitt upopulære synspunkt: Jeg synes det er helt greit av vi i Norge produserer våpen og ammunisjon, hadde ikke vi gjort det hadde noen andre garantert gjort det i stedenfor, på denne måten har vi i hvertfall en viss kontroll på det selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...