Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Tar ikke i i det hele tatt. Ico og Shadow of the Colossus er to av de beste spillene jeg har spilt.

Skjønner ikke logikken, eller hypen.

Selv om er firma har laget spill du likte, betyr ikke at de lager et til som du liker. Folk jumps The gun her, jeg må ihvertfall vite ganske mye mer før jeg går fanboy bananas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Skjønner, men har brent meg på sånt før.

Feks litt skeptisk til uncharted 4, med tanke på hvordan det gikk med den serien etterhvert.

 

Ser på demoen nå, allerede skuffet, utviklerne har tydeligvis ikke skjønt hva som gjorde uncharted bra, og det er ikke en skyefest på 10 min... Irriterende altså

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Kickstarter-kampanjen til Shenmue 3 har vært åpen en time nå, og de har allerede fått inn over $700.000 av $2.000.000. Ser lovende ut. Jeg regner med det vil koste langt mer å lage spillet, så dette er kanskje en måte å sjekke hvor stor interessen det egentlig er?

 

 

Tatt i betraktning at Shenmue 1 kom inn i Guiness med et budsjett på $20 mill for å være det dyreste spillet noensinne når det kom ut på Dreamcast så tror jeg nok at $2 mill bare er en interessemåler ja :p

 

Uansett, med Shenmue 3 til PS4 så vant Sony E3 for min del i hvert fall xD

Lenke til kommentar

Så stemte ryktet fra Siliconera tross alt. I og med de ikke er kjent for å tulle rundt så ville det overrasket om de hadde postet noe sånt uten hold.

 

Da vet jeg hvertfall hvilket spill jeg gleder meg til. FF7 var ikke bare spillet som fikk meg interessert i JRPGer, men var på mange måter spillet som gjorde så gaming ble noe mer for meg enn bare en av mange hobbyer som jeg syslet med en gang i blant.

Lenke til kommentar

Ingen GT7 på E3 Sony. Det betyr at vi kanskje ikke ser noen GT tittel før i 2017-2018. Kun Turn10 som kunne presentere Forza 6. Ellers lite nyheter for 2015 og 2016. Heldigvis UC4. Ellers savner jeg generelle ting som RDR Remastered, RDR2 osv.

 

Savner:

- GT7 annonsering om så for 2017 eller 2018. Anyone there? Hello?

- RDR:RM og RDR2. Et STORT savn og Vil høre noe nytt fra Rockstar.

 

 

Yess! titler:

- not so much.

 

Lyspunkter:

- UC4, men synes det begynner å bli mye "shootem up" preg over serien nå. More Adventure pls.

- Tomb Raider, Hitman, Fallout 4, Dishonored 2 og Mirrors Edge.

- For Honor virket litt spennende.

- Sea of Thieves virket artig, men kun XO

- ME Andromeda blir interessant.

- Horizon:ZD, tja, kanskje.

- Forza 6, men på en konsoll jeg ikke kommer til å kjøpe.

- MS Hololens blir spennende

- Fable Legends så overaskende lovende ut men gjenstår å se.

 

Meh:

- EA Sports, DSx, MGS, Halo, GoW, FF, KZ, AC, Doom, Dice themed BF iterasjoner etc.

- The Division begynner å skurre litt

- Need for Speed kan bli bra om gjennomføringe blir god, men gjenstår å se da serien har en tendens til å skuffe.

- Rainbow Siege kan kanskje bli artig for FPS peeps.

- No Mans Sky, ser ut til å bli en enorm men raskt kjedelig greie.

- ReCore kan bli bra, men kan også bare stille seg i rekken over alt som ligner.

- Shenmue, okhey.

- Fallout 4 kan også veldig fort havne i "meh" kategorien om det føles som en lang runde FO3 i ny drakt.

 

Klamt:

- The Last Guardian, some things are best left forgotten...

- SWTOR, please die already.

 

 

Selv om det er mange store titler på E3, virker det ikke å være mye å glede seg til frem mot 2017.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

GT6 var en fadese i mine øyne og ble heller ikke kjøpt, derfor håpet jeg på en GT7 annonsering hvor man ønsker å løfte denne serien på PS igjen. Men slik sett blir det vel heller Assetto Corsa på PC for min del. Forza 6 frister, men jeg ønsker ikke å sitte med 2 konsoller jeg sjelden bruker også denne generasjonen.

 

Hadde virkelig håpet å få høre noe rundt RDR:RM eller RDR2, men det kan kanskje fortsatt komme i løpet av E3 men har mine tvil.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

FF7 remake... Skeptisk. Et spill laget for annen maskinvare for et annet publikum i en annen tid. Det må nødvendigvis ha veldig mye til felles med originalen, men på den annen side må det fornyes tilstrekkelig også. Square gjør ikke livet lett for seg selv - det er ikke mange riktige måter å gjøre dette på, om noen finnes. Jeg hadde vært happy med en liten grafisk oppdatering som kjørte på dagens maskinvare uten emulator, og i fullskjerm. Men lykke til, og tungen rett i munnen. Spennende blir det uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...