Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kaster meg på hva dere skriver. ESO med håndkontroller fungerer utmerket. Og proximity voice chat er til tider ekstremt nyttig. 

 

Nå har jeg spillet til PC også og selv om jeg koser meg med PS4 utgaven så er det ikke til å komme unna at overgangen til konsoll har hatt en høy pris. Det er til tider ikke spesielt pent..og selv på sitt beste så når det ikke PC versjonen opp til knea engang. Men da igjen...to forskjellige maskinvare verdener.  

Lenke til kommentar

Kan jeg koble til en ekstern harddisk gjennom USB-porten på PS4? Jeg har tenkt til å flytte diverse filer over, for det begynner å bli fullt på harddisken. Jeg har prøvd flere forskjellige, men da får jeg bare beskjed om at det ikke støttes. 

 

Edit: Jeg formaterte til exFAT via PC-en, og det ser ut til at det virker. Nå tar jeg back-up. :D

Endret av Landriethel
Lenke til kommentar

Tenkte jeg ville teste wolfenstein the New order nå som det er på 70% rabatt. Men det er en sykt stor nedlasting på 50 GB, man kan bynne å spille etter 10 GB men kommer bare 10 min inn i spillet.

Det er nå greit nok, problemet mitt er at nedlastingen av de resterende 40 GB går noe så inni helvete sakte!!

Jeg har ett meget bra nett. Googlet det og ser at mange har hatt samme problemet på downloading av akkurat dette spillet.

 

Noen som har prøvd og lykkes bedre enn jeg? Forferdelig frustrerende at downloadtime står på 30 timer.....

Lenke til kommentar

Tenkte jeg ville teste wolfenstein the New order nå som det er på 70% rabatt. Men det er en sykt stor nedlasting på 50 GB, man kan bynne å spille etter 10 GB men kommer bare 10 min inn i spillet.

Det er nå greit nok, problemet mitt er at nedlastingen av de resterende 40 GB går noe så inni helvete sakte!!

Jeg har ett meget bra nett. Googlet det og ser at mange har hatt samme problemet på downloading av akkurat dette spillet.

 

Noen som har prøvd og lykkes bedre enn jeg? Forferdelig frustrerende at downloadtime står på 30 timer.....

Om du har på instant on så har jeg hørt at den laster ned fortere i standby. Se om det stemmer?

Lenke til kommentar

Spørsmål til dere som spiller ESO på PS4, kan man spille hele spillet i førsteperson uten problemer? Jeg har forstått det som at ESO kun var i tredjeperson da det kom ut på PC, også har førsteperson blitt lagt til i en oppdatering i etterkant, og at det fungerte dårlig. Har dette blitt fikset på? Har den ene eller den andre kameravinkelen fordeler eller ulemper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...