Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av det jeg ønsker meg mest i en update, er at man kan velge å fjerne ikonet som dukker opp i hjørnet når man tar screenshots, og bare beholde lyden. Den er der så lenge, og i scener hvor det skjer en del og ligger en del bra bilder, må jeg vente relativt lenge før jeg kan ta nytt bilde, ellers så får jeg med den dumme logoen.. :(

Lenke til kommentar

Etter å ha lest mye godt om ps4 kontrolleren så må jeg si jeg ble skuffet da jeg prøvde den hos min bror. Ikke veldig mye bedre enn ps3 sin, imo. Prøvde å spille Destiny, men det var forferdelig slitsomt å spille med kontroll. Så det blir nok kjøpt på pc, om jeg skal ha det.

 

Er jeg den eneste som mener dette?

 

En liten brannfakkel til: Destiny fløyt ikke særlig bra. Mulig det er pga at det var beta.

 

Ikke helt overbevist, må et rimelig godt eksklusivt spill til for at jeg skal kjøpe playstation denne generasjonen.

Samme gjelder forsåvidt Xbone, men de har Forza, så der blir det nok kjøp uansett.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest mye godt om ps4 kontrolleren så må jeg si jeg ble skuffet da jeg prøvde den hos min bror. Ikke veldig mye bedre enn ps3 sin, imo. Prøvde å spille Destiny, men det var forferdelig slitsomt å spille med kontroll. Så det blir nok kjøpt på pc, om jeg skal ha det.

 

Er jeg den eneste som mener dette?

 

En liten brannfakkel til: Destiny fløyt ikke særlig bra. Mulig det er pga at det var beta.

 

Ikke helt overbevist, må et rimelig godt eksklusivt spill til for at jeg skal kjøpe playstation denne generasjonen.

Samme gjelder forsåvidt Xbone, men de har Forza, så der blir det nok kjøp uansett.

Jeg syns kontrollen til ps4 er revolusjonerende i forhold til hvor elendig ps3 kontrolleren er. (ps3 kontrolleren kjentes ut som noe billig plast smekka sammen til en kontrol)

 

Destiny er konsoll exclusiv.

 

 

Lenke til kommentar

Etter å ha lest mye godt om ps4 kontrolleren så må jeg si jeg ble skuffet da jeg prøvde den hos min bror. Ikke veldig mye bedre enn ps3 sin, imo. Prøvde å spille Destiny, men det var forferdelig slitsomt å spille med kontroll. Så det blir nok kjøpt på pc, om jeg skal ha det.

 

Er jeg den eneste som mener dette?

 

Skjønner hva du mener, men jeg måtte ha ett par dager på meg for å "tilpasse" meg PS4 kontrollen. Etterpå føltes ikke PS3 kontrollen no god ut lenger.

Lenke til kommentar

PS3-kontrollen orginal er jo ikkje mykje å glede seg over bortsett fra plasseringa av stikkene.

 

Men med eit skin på sjølve kontrollen, eit par hetter til joysticksa og nye knapper på L2/R2 så følast denna kontroleren noko betre og fungerer greit nok til PS3. Batterikapasitet er ganske ok.

 

Har tafsa litt på PS4-kontrolleren og syns den er betre på alle vis, men vil ha skin og hetter når eg får tak i min egen PS4. Her må det dog inn større batteri noko Sony godt kunne fiksa sjølv.

Lenke til kommentar

Byttet 6 spill, inkludert Watch_Dogs på PS4 hos Gamestop mot en DS4 i går. Fullførte aldri Watch_Dogs, og jeg følte det var best å minimere tapet mest mulig. :p

Urk. Gjør alt for å unngå å gi spill til Gamestop/Game. Spill som er relativt nye selger jeg privat. Spill som er eldre gir jeg bort. Den ynkelige summen man får er ikke verdt kostnaden ved å holde liv i det nærmeste man kommer kreft i spillverdenen. De har enkelte gode tilbud, men generelt blir man loppet og lurt når man bytter inn spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...