Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt preloaden starter 2 dager før release, det var jo sinnsykt stort, men har nokk mye med att spillet kjører 1080p og att hele spillet blir liggende på konsollen kontra pc utgaven som har deler av spillet på serveren

 

Syk pris de kjører i england med tanke på att 1 pund koster 10,457 kroner, men prisene er jo ikke så mye bedre her i landet

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

was here

Nesten 63 GB.

Mappen min på PCen tar 14GB. Hva faen er dette for noe?

 

du må huske store deler av d3 på pc ligger på serveren, på konsoll ligger hele spillet på hdd(siden det skal være mulig å spille offline) og i tillegg har man flere språkpakker i en og samme nedlasting, står spillet er 28gb på us psn så håper bare spillet er på engelsk der og att den virkelig bare er 28gb siden det tar 16-20timer å laste ned 62gb med 12mbps linja mi, heldigvis starter nedlastinga 2 dager før release så regner med de fleste har spillet nedlastet i tide enten det er snakk om 62 eller 28gb

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Neste for meg nå blir å komme meg

gjennom hele Metal Gear Solid-serien, tenkte å begynne med eneren og spille gjennom i releasefølge. MGS 1, 2, 3, Peace Walker, 4, Ground Zeroes, Phantom Pain.

 

Noe mer jeg burde spille? Acid? Metal Gear 1 og 2?

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

 

Pleier du å dø hver gang det kommer fiender, eller går det rimelig greit?

Ikke så ille, verre med bosser og større mengder clickers. Krever skikkelig planlegging og intens jobbing for å komme seg forbi.

What he said..

 

 

Mange plasser går overraskende greit.. Nå skal det sies at jeg gikk igjennom på Survivor på PS3 også, så jeg hadde prøvet å feilet allerede litt der. Plassene hvor man møter veldig mange runners på én gang, hvor det er meningen at du skal bli oppdaget og alle kommer stormende, er de verste plassene for meg. Man tåler så veldig lite denne gangen..

Lenke til kommentar

Enig med han her, forresten, angående hvordan The last of Us burde spilles

 

 

http://communityvoices.post-gazette.com/arts-entertainment-living/the-game-guy/item/38236-grounded-difficulty-the-real-way-to-play-the-last-of-us-remastered

 

 

Det er en helt annen følelse å spille TLoU på en hardere vanskelighetsgrad enn medium, osv, som var det jeg spilte første gangen.. For meg gikk spillet opp enda en karakter da, enda jeg allerede hadde gitt det en 10-er..

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å ha alt installert ihvertfall. Med det elendige oversiktsystemet på PS4 ser det jo helt forjævlig ut nå uansett. Regner dog med Sony kommer til å gi muligheter for å legge apps og spill i "mapper" over tid. Slik det er nå er det jo totalt kaos.

 

Ett skikkelig dårlig og lite gjennomtenkt system for langtids bruk, for de som da alltid må ha alt insallert til ehver tid ikke minst.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å ha alt installert ihvertfall. Med det elendige oversiktsystemet på PS4 ser det jo helt forjævlig ut nå uansett. Regner dog med Sony kommer til å gi muligheter for å legge apps og spill i "mapper" over tid. Slik det er nå er det jo totalt kaos.

 

Ett skikkelig dårlig og lite gjennomtenkt system for langtids bruk, for de som da alltid må ha alt insallert til ehver tid ikke minst.

Mapper kommer definitivt til å komme, spm e vel hvor lenge vi må vente på det :) min løsning har vært å bruke stemmekommandoer når jeg skal finne spillene jeg skal spille, og det verste er at det fungerer overraskende bra!

Lenke til kommentar

 

 

Pleier du å dø hver gang det kommer fiender, eller går det rimelig greit?

Ikke så ille, verre med bosser og større mengder clickers. Krever skikkelig planlegging og intens jobbing for å komme seg forbi.

What he said..

 

 

Mange plasser går overraskende greit.. Nå skal det sies at jeg gikk igjennom på Survivor på PS3 også, så jeg hadde prøvet å feilet allerede litt der. Plassene hvor man møter veldig mange runners på én gang, hvor det er meningen at du skal bli oppdaget og alle kommer stormende, er de verste plassene for meg. Man tåler så veldig lite denne gangen..

 

 

Hvordan er det med spare parts og andre duppeditter man plukker opp for å overleve på survivor/grounded mode?

 

Er jo ikke akkurat overflod på hard :)

 

Har hatt et tilfelle hvor jeg ble reddet av en cut-scene hvor jeg hadde store problemer med å komme videre på grunn av liten helse og alt for mange finder.

 

 

 

Er hvor Ellie og Sam hopper ut et vindu som er over en dør for å åpne døra fra utsiden og det renner på med runners og flere clickers.

 

Døra ble åpnet og cut-scenen reddet meg fra restart av checkpoint for 35 gangen på grunn av veldig lav helse 30%ish når den sekvensen starter uten mulighet til å crafte noe som ville hjelpe meg nevneverdig.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke å ha alt installert ihvertfall. Med det elendige oversiktsystemet på PS4 ser det jo helt forjævlig ut nå uansett. Regner dog med Sony kommer til å gi muligheter for å legge apps og spill i "mapper" over tid. Slik det er nå er det jo totalt kaos.

 

Ett skikkelig dårlig og lite gjennomtenkt system for langtids bruk, for de som da alltid må ha alt insallert til ehver tid ikke minst.

 

Er tungvindt sånn som det er nå, det burde være mulig at det kun var de fem siste titlene man har spilt som lå framme også ligger resten i mappen for alle spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...