Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Pleier du å dø hver gang det kommer fiender, eller går det rimelig greit?

Ikke så ille, verre med bosser og større mengder clickers. Krever skikkelig planlegging og intens jobbing for å komme seg forbi.

What he said..

 

 

Mange plasser går overraskende greit.. Nå skal det sies at jeg gikk igjennom på Survivor på PS3 også, så jeg hadde prøvet å feilet allerede litt der. Plassene hvor man møter veldig mange runners på én gang, hvor det er meningen at du skal bli oppdaget og alle kommer stormende, er de verste plassene for meg. Man tåler så veldig lite denne gangen..

 

 

 

 

Hvordan er det med spare parts og andre duppeditter man plukker opp for å overleve på survivor/grounded mode?

 

Er jo ikke akkurat overflod på hard :)

 

Har hatt et tilfelle hvor jeg ble reddet av en cut-scene hvor jeg hadde store problemer med å komme videre på grunn av liten helse og alt for mange finder.

 

 

 

Er hvor Ellie og Sam hopper ut et vindu som er over en dør for å åpne døra fra utsiden og det renner på med runners og flere clickers.

 

Døra ble åpnet og cut-scenen reddet meg fra restart av checkpoint for 35 gangen på grunn av veldig lav helse 30%ish når den sekvensen starter uten mulighet til å crafte noe som ville hjelpe meg nevneverdig.

 

 

 

 

I Grounded Mode er det nesten ingenting.. Kanskje en semispoiler, men jeg har vel tilgode å faktisk finne noe i en skuff til nå.. Det ligger litt her og der, men det er virkelig ikke mye, og merkbart mindre enn i Survivor Mode.. :)

Endret av Bone
Lenke til kommentar

http://www.behindgames.com/images-next-ps4-system-update-leaked-showcasing-new-design-system-notification/

Lite rykte om neste update på PS4.

Spill sortering.

Samt når man får en trophy får en ansiktsløft.

Om dette stemmer så er det digg. Da skal

jeg sortere spill utifra karakterene jeg vil ha gitt dem, samt også for sjanger og indies etter alfabetisk rekkefølge.

Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

http://www.behindgames.com/images-next-ps4-system-update-leaked-showcasing-new-design-system-notification/

Lite rykte om neste update på PS4.

Spill sortering.

Samt når man får en trophy får en ansiktsløft.

Om dette stemmer så er det digg. Da skal

jeg sortere spill utifra karakterene jeg vil ha gitt dem, samt også for sjanger og indies etter alfabetisk rekkefølge.

 

Håper at det der er ekte, jeg liker absolutt det jeg ser!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...