Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal de snart fikse så slipper å gjøre de samme oppdragene på nytt i BF4? Faen meg håpløst at det ikke lagres.

Ja, akkurat ferdig med campaignen, tenkte jeg skulle tilbake og hente noen dog tags som jeg hadde glemt på veien. Men alt borte så frister lite å spille igjennom alt igjen!

Forresten noen som vet om China Rising bare er for premiumspillere?

Lenke til kommentar

Killzone Shadow fall gratis på PS+ nå. Er usikker på om det er hele spillet eller kun MP. Selv kjøpte jeg det, men har ikke fått med meg at det skulle komme på PS+. Uansett et tips til dem som ikke har det.

 

Står KILLZONE SHADOW FALL Open Weekend,.. full game, 40.3 GB.

 

Finner det under PlayStation Plus > Exclusive Discounts

 

EDIT: Det er hele spillet, laster ned nå så selger/bytter jeg inn disc versjonen.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

Join the intense multiplayer action of KILLZONE™ SHADOW FALL for four whole days – all you need is a PlayStation®Plus subscription.

Download the KILLZONE™ SHADOW FALL Open Weekend and defend Vekta as an elite VSA soldier or unleash the fury of Helghan as a Helghast shock trooper.

 

 

 

 

Ser ut som om det kun er MP.

Lenke til kommentar

Killzone Shadow fall gratis på PS+ nå. Er usikker på om det er hele spillet eller kun MP. Selv kjøpte jeg det, men har ikke fått med meg at det skulle komme på PS+. Uansett et tips til dem som ikke har det.

 

Står KILLZONE SHADOW FALL Open Weekend,.. full game, 40.3 GB.

 

Finner det under PlayStation Plus > Exclusive Discounts

 

Går fra 28. Desember til 1. Januar så stenges det. Og det er kun MP og gjelder kun PS+ medlemmer (noe som er litt selvsagt mtp. det kun er MP-delen :-p)w

Lenke til kommentar

 

Går fra 28. Desember til 1. Januar så stenges det. Og det er kun MP og gjelder kun PS+ medlemmer (noe som er litt selvsagt mtp. det kun er MP-delen :-p)w

 

Faktisk hele spillet. Jeg måtte teste og valgte å laste ned Singleplayer delen først.

 

Edit: Fikk ihvertfall valget om jeg ville laste ned single eller multi først, så får jeg se om det er hele spillet eller ikke når det er lastet ned.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

 

Går fra 28. Desember til 1. Januar så stenges det. Og det er kun MP og gjelder kun PS+ medlemmer (noe som er litt selvsagt mtp. det kun er MP-delen :-p)w

 

Pussig, for jeg laster det ned nå as we speak. Og da fikk jeg spørsmål om jeg ville laste ned Singleplayer eller Multiplayer først. Laster ned singleplayer nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...