Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne vært greit å prøve et annet spill en Knack også. Min lager nesten ikke lyd under FIFA den heller. Det er under BF4 at man hører viftene går. Og det tar litt tid også, mer enn 3 min fra start i alle fall.

 

Hvordan er FIFA på PS4? :) Har du testet det på PS3? Får det neste uke skjønner du :) Gleder meg!

Lenke til kommentar

 

Hvordan er FIFA på PS4? :) Har du testet det på PS3? Får det neste uke skjønner du :) Gleder meg!

 

Hadde det på PS3 først. Er stor forskjell med tanke på flyten i spillet. Du merker at du har flere animasjoner, derav vendinger osv. I tillegg så ser alt mye penere ut.

 

Det eneste jeg trekker mye ved FIFA 14 på PS4 er at keeperne er dårligere enn noen gang. Jeg aner ikke hvor mange ganger keeperen har gjort feil som er helt latterlige. Virker som EA har glemt keeperen totalt ved PS4 versjonen, for jeg kan banne på at det ikke var slik på PS3.

Lenke til kommentar

Når jeg får en achievement på xbox, kan jeg trykke på xbox knappen og få info om den. Er det samme mulig med PS? Det er litt kjedelig og huske hva den heter, for så og lete igjennom en liste for å finne info.

 

De vil nok legge til flere alternativer på hvordan trofe lista skal se ut. På ps3 så kunne man sortere de på flere forskjellige måter og f. eks legge de sånn at det siste trofeet kom på toppen.

Jeg regner vel med at dette dukker opp rimelig fort, tungvindt sånn som det er nå.

Lenke til kommentar

 

Hvordan er FIFA på PS4? :) Har du testet det på PS3? Får det neste uke skjønner du :) Gleder meg!

 

Jeg spilte to karrieremoduser på forrige generasjon og har nå tre karrieremoduser på PS4-versjonen. Det er tydelig at karrieredelen ikke er lik. Ved januar-vinduet så overkjørte styret meg fullstendig og solgte Suarez for £23M til Bayern M. Dette til tross for at jeg hadde takket nei til bud på £32M fra samme klubb. Har aldri opplevd å bli overkjørt slik på forrige generasjon. Augero er priser til £41M, men jeg fikk han for £20M. Det virker som det er en del bugs i kjøp og salg. Jeg fikk Ronaldo for £48M selv om de først forlangt £68M.

 

Ellers vil du merke at reprisene nå kjører i 60 fps. Det er rett og slett orgasmisk å titte gjennom alle høydepunktene fra kampen du nettopp spilte. Gled deg :D

Lenke til kommentar

kun moms på elektroniske artikler, så glem alt som har med tollavgifter å gjøre :wee:

Han har helt rett, du må betale for fortolling. Hos Posten koster det før 1.1.2014 kroner 261,- Etter 1.1 koster det 270,- Det er ikke en tollavgift, men en tjeneste du må betale for å få pakken forbi tollen og kommer i tillegg til MVA. Posten er blant de rimeligste, hos andre leverandører kan det koste betydelig mer. Tollpost f.eks har tidligere utpekt seg som en versting her med smått utrolige 896,- KUN for å gjøre fortollingen.

Lenke til kommentar

Ps4 som BD Spiller er desverre dåligere en Ps3 :dremel:

 

http://www.hdtvtest.co.uk/news/ps4-201312173519.htm

 

har selv merket dette litt . PS3 har flere instillinger for avspillling av musikk og film osv. Den oppskalerer DVD mye bedre også etter min mening . I tilegg har den en nokså bred formatstøtte , dette gjelder hvertfall de første som kom , de som kom senere er jeg usikker på for dem har jeg ikke selv.

 

 

En ting å ta i betraktning er at PS3 fra første stund ble promotert som et multimediesenter , imens PS4 skulle fokusert aller mest på spill.

Lenke til kommentar

24 Hz må av på ps4 også. Den skapte audio deley hos meg

Heh, ja såg dette her. Men dette regner jeg med fikses med softwareoppdaterimger fremover.

 

Jeg gidder rett og slett ikke å ha en egen dedikert BD-spiller sammen med alt det andre køddet i Tv - benken, regner med enten PS4 eller One vil fungere tilfredsstillende, er ikke så opphengt i bilde lenger som jeg en gang var. Nå har liksom musikken og stereoanlegget fått vokse i stedet :p Jeg kan vel telle på 2 hender antall BD-filmer jeg har spilt av siste året.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Audio delay er som regel et problem med en "billig" tv

Nå er det vel heller snakk om uferdige og forhastede, ikke minst manglende funksjonalitet på disse konsollene. På One må du vel faktisk laste ned en egen app for å spille av BD? Og PS4 krevde vel oppdatering for å fungere som avspiller...

Lenke til kommentar

Nå er det vel heller snakk om uferdige og forhastede, ikke minst manglende funksjonalitet på disse konsollene. På One må du vel faktisk laste ned en egen app for å spille av BD? Og PS4 krevde vel oppdatering for å fungere som avspiller...

 

Siden Ps3 var en ok Bd spiller er Ps4 sin en nedgradering

 

Ta Ps1 første konsoll en utrolig potent cd spiller som audiofile elsker

 

Ingen med respekt for HD filmer vil bruke Ps4 eller Xone som en Bd spiller..

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...