Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror jeg må teste dette selv å se om jeg får audio delay i filmer med og uten 24hz påslått

 

veldi greit å bruke samsung tv remoten til styre ps4 blurayer med, slipper å kjøpe noen ekstra fjernkontroll og knote med ds4 i filmer, kann viss og navigere menyene til ps4 med samsung fjernkontrollen :)

 

merker det er noen millisek delay med 24hz påslått :hmm:

 

dette kan justeres på forsterkeren men gidder ikke dette akkuratt nå så får vell kjøre uten 24hz til enten sony gidder fikse dette eller jeg gidder stille inn dette selv

 

Edit fant nettopp ut at tv`en og kan justere dette, problem solved :w00t:

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Dokumentasjon på hvor mye lyd det er fra min PS4 kommer straks. :)

 

 

Har prøvd alle de der, BF4 enspiller er en minst like trasig opplevelse som i BF3, Killzone: SF er høyst middelmådig på enspiller, og nå forventer du kanskje at CoD: Ghost også leverer dårlig vare, men faktum er at den faktisk overrasket meg. Forventet ikke noe særlig fra den ut fra det jeg hadde sett, men den var faktisk rett så bra. Klart best av de 3.

 

Det er fremdeles ikke noe revolusjonerende, så det må du ikke forvente. Er tross alt FPS. :p Er alikevel den jeg likte best, brettene er kortere og mer intense enn i tidligere spill, og det er ganske varierte oppdrag. Så for enspiller vil jeg si CoD:Ghosts > KillZone:SF > BF4 :)

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar

Har forhåndsbestillt PS4 og ha tenkt til å bare laste ned spill.

 

Men hvordan blir det med spillene du har kjøpt og lastet ned hvis du da bytter harddisk eller harddisken din ryker? Man trenger vel ikke å betale for dem på nytt når man laster dem ned på nytt med nye HDD? Det er vel lagret hvilke spill man har betalt for på din PS konto?

Lenke til kommentar

Noen som muligens kan booste meg en kjapp runde i Resogun i kveld? Må fullføre et brett med kun boost som våpen. Det går visst an å gjøre dette på multiplayer og la partneren ta støyten.

 

Edit: Klarte forresten nettopp 1CC (Complete Arcade mode without losing all lives, on Experienced difficulty) i single player. Vil si dette er det vanskeligste i spillet. Tok en stund :p

Endret av kekepops
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...