Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn går det når en skal stappe alt for mye inn i et lite kabinett. PS4 bråker, slik er det bare.

 

Men det hjelper å ikke ha 25 varmegrader i stua eller på rommet. Og det hjelper å flytte den ut ifra fks en tv benk og sette den på en flat overflate så den får godt med luft rundt seg. Vifte støy blir også forsterket når en har ting som dette i en tv benk.

 

Men det er jo også noen som har defekt PS4 maskin som blir for varm eller som viftestyringen eller noe er på bærtur med. Så er det helt sykt høyt så kan det også være noe å sjekke opp..

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Husk at posten returnerer etter 14 dager. Dette gjør de uansett om du ringer inn og spør om de kan holde den lengre (dette er noe postfilialene ikke har anledning til å gjøre). Selv om det er PiB.

Er da ikke postverket som har kontroll/ansvar over Rimien. Har samt pratet med butikksjefen, hvor jeg ble fortalt at det ikke var noe problem. Tviler på at han sa det på rein jævel.

Lenke til kommentar

Er da ikke postverket som har kontroll/ansvar over Rimien. Har samt pratet med butikksjefen, hvor jeg ble fortalt at det ikke var noe problem. Tviler på at han sa det på rein jævel.

 

Er det posten eller tollpost? Det jeg skrev gjelder posten. Og de i butikken har ikke anledning til å holde igjen pakker dersom det er snakk om posten. Der skal pakkene i retur etter 14 dager. Uavhengig av hva butikksjefen sier :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Tollpost som har fraktet pakken, skrev det litt tidligere :)

 

Da så. Da kjenner jeg ikke reglene. Posten kan ikke holde pakken lengre enn 14 dager fordi den tilhører avsender i 14 dager, så må den returneres. Men ser på tollpost sine sider at det står 14 dager hos dem og. Så bør ettersjekke at butikksjefen har anledning til å holde pakken lengre. For en ting er noe de sier, men annen ting er hva de har myndighet til å gjøre. Og i posten sitt tilfelle er det ingen i PiB som har myndighet til å holde pakken lengre enn 14 dager.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opplever også at min er "stille". Det vil si; jeg hører viften bittelitt når jeg spiller f.eks. BF4, men det er ikke mye å snakke om. Nå skal det sies at jeg tidligere hadde en PS3 40 som etterhvert hørtes ut som et jetfly, før den avgikk med YLOD. Derfor er jeg nå veldig bevisst på maskinens plassering (oppå bordet, fremfor i hyllen) og temperatur i rommet (20, fremfor 25). Utrolig hvor mye disse tingene har å si for å unngå eventuell varmgang.

Endret av Argusblikk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...