Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp hentemelding på konsollen min. Problemet er at den ligger 30 mil nord, i Narvik - og ingen kan hente den. Får først prøvd den 3.januar.

 

Så nå sitter jeg og ser på coveret til ACIV og FIFA14 uten å kunne gjøre noe. Dette blir en smertefull juleferie

Endret av Bratbakk
Lenke til kommentar

Fikk nettopp hentemelding på konsollen min. Problemet er at den ligger 30 mil nord, i Narvik - og ingen kan hente den. Får først prøvd den 3.januar.

 

Så nå sitter jeg og ser på coveret til ACIV og FIFA14 uten å kunne gjøre noe. Dette blir en smertefull juleferie

 

Om det ikke er blitt forandret så går den i retur om 14 dager...

 

EDIT: Bare slik at du vet...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Kjenner du ingen som kan hente den og videresende den med posten?

Nei dessverre, de fleste medstudentene jeg kjenner godt har allerede tatt juleferie - resten er ikke verdt å spørre. Vurderte å ta bussen frem og tilbake, bare for å få henta den. Men bussturen kunne gjort selv den største livsentusiast suicidal.

Får bare slite meg gjennom disse to ukene :p Er vel ganske heldig som slipper å vente til langt ut i jan/feb, sammenlignet med situasjonen andre er i.

Lenke til kommentar

Nei dessverre, de fleste medstudentene jeg kjenner godt har allerede tatt juleferie - resten er ikke verdt å spørre. Vurderte å ta bussen frem og tilbake, bare for å få henta den. Men bussturen kunne gjort selv den største livsentusiast suicidal.

Får bare slite meg gjennom disse to ukene :p Er vel ganske heldig som slipper å vente til langt ut i jan/feb, sammenlignet med situasjonen andre er i.

En situasjon jeg er i, så anse deg selv heldig :p

Noen som vet hvorfor ikke Titanfall kommer til PS4?

Det ser jo helt magisk ut!

Lenke til kommentar

En situasjon jeg er i, så anse deg selv heldig :p

Noen som vet hvorfor ikke Titanfall kommer til PS4?

Det ser jo helt magisk ut!

Titanfall er vel produsert av et førsteparts studio (Respawn Ent.?) Så spillet kjøres bare på Microsofts platformer (windows, xbox).

 

Har i alle fall lært å ta store titler med en klype salt, bedre å bli positivt overrasket over et spill enn å gå rundt og trippe og tro at det guds gave til mennesket.

 

Edit: er vel kanskje bare spillet som er 1.part? De skulle vel lage et fremtidig call of duty, om jeg ikke tar feil, igjen.

Endret av Bratbakk
Lenke til kommentar

Fikk nettopp hentemelding på konsollen min. Problemet er at den ligger 30 mil nord, i Narvik - og ingen kan hente den. Får først prøvd den 3.januar.

 

Så nå sitter jeg og ser på coveret til ACIV og FIFA14 uten å kunne gjøre noe. Dette blir en smertefull juleferie

 

Ring postens kundesenter. Forklar, og de videresender gjerne pakken for deg. Jeg har selv gjort dette med pakker liggende på posten i Bergen mens jeg var i Stavanger.

Lenke til kommentar

Ring postens kundesenter. Forklar, og de videresender gjerne pakken for deg. Jeg har selv gjort dette med pakker liggende på posten i Bergen mens jeg var i Stavanger.

 

Problemet er at pakken ligger på Rimi (post i butikk), og det var Tollpost som leverte den. Så Posten kan ikke gjøre så mye med det, dessverre.

Men skulle gjerne betalt noen for å videresende den, siden postkontoret er 5m unna :p

Lenke til kommentar

Problemet er at pakken ligger på Rimi (post i butikk), og det var Tollpost som leverte den. Så Posten kan ikke gjøre så mye med det, dessverre.

Men skulle gjerne betalt noen for å videresende den, siden postkontoret er 5m unna :p

 

Husk at posten returnerer etter 14 dager. Dette gjør de uansett om du ringer inn og spør om de kan holde den lengre (dette er noe postfilialene ikke har anledning til å gjøre). Selv om det er PiB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...