Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har min i en åpen tv benk men bare glasshyller så har god sirkulasjon av luft. Under bf4 er den en støvsuger så skal teste min brors ps4 og se hvordan den er imot min. Er den stillere blir det service engang på nyåret

Vær obs på at du har plikt til å melde fra innen 1 måneds tid eller noe sånt, så fortell gjerne i butikken at du nettopp fikk høre en annen PS4 og at du da merket at din måtte være defekt.

Lenke til kommentar

Min maskin lager nesten ikke lyd engang, da må jeg ha 5 volum på anlegget av 50 som er max for å høre litt susing, men aldri helikopter som andre sier. Så hvem sitter med lav lyd igrunn å spiller? :p

Wii U, PS3, X360 og Wii bråker myyyye mer en PS4, selv hjemmekinoen min bråker mer en PS4.

Har konsollen oppå selve tvbenken, ikke inni der den skulle opprinnelig stå. Xbox One har den plassen.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Kanskje feil tråd, men kan jo spørre siden det omhandler PS4. :p

 

Kjøpte PS4 på finn og personen skulle sende den 6 desember, men har ikke fått noe svar når jeg sender meld for å spørre om sporingsnr og har snart gått to uker uten noe svar eller hentelapp.

 

Kan posten være treg, eller er dette en lost case?

 

Har ikke betalt noe enda ;)

Lenke til kommentar

Dokumentasjon på hvor mye lyd det er fra min PS4 kommer straks. :)

 

Noen her som egentlig IKKE spiller FPS så mye, spesielt COD og Battlefield, men allikevel kjøpte COD:Ghosts, BF4 eller Killzone:SF og ble meget positivt overrasket og hekta på enspillerdelen? :)

Har prøvd alle de der, BF4 enspiller er en minst like trasig opplevelse som i BF3, Killzone: SF er høyst middelmådig på enspiller, og nå forventer du kanskje at CoD: Ghost også leverer dårlig vare, men faktum er at den faktisk overrasket meg. Forventet ikke noe særlig fra den ut fra det jeg hadde sett, men den var faktisk rett så bra. Klart best av de 3.

 

Det er fremdeles ikke noe revolusjonerende, så det må du ikke forvente. Er tross alt FPS. :p Er alikevel den jeg likte best, brettene er kortere og mer intense enn i tidligere spill, og det er ganske varierte oppdrag. Så for enspiller vil jeg si CoD:Ghosts > KillZone:SF > BF4 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje feil tråd, men kan jo spørre siden det omhandler PS4. :p

 

Kjøpte PS4 på finn og personen skulle sende den 6 desember, men har ikke fått noe svar når jeg sender meld for å spørre om sporingsnr og har snart gått to uker uten noe svar eller hentelapp.

 

Kan posten være treg, eller er dette en lost case?

 

Har ikke betalt noe enda ;)

 

Høres ut som du bør vurdere noen andre steder å finne deg en konsoll...

 

Prøv her:

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=ps4&rt=nc&LH_BIN=1

 

blir bare moms + evt fraktkostnader viss man kjøper fra usa

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke min bråker mye under bruk, men den er i hvertfall IKKE lydløs.

Enig der når konsollen ikke er i bruk så er det minimalt med lyd, men noe during/susing eller hva nå man vil kalle dette kommer det fra konsollen under spilling....

 

Jeg merker det ikke selv siden enten står surroundanlegget på eller så har jeg på meg px4 headsettet, men tar jeg av meg px4 evt skrur ned all lyd på anlegget under spilling så er det merkbar lyd som hadde blitt irriterende å høre på uten annen lyd i rommet...

 

Men fant ut att så lenge jeg så å si alltid har konsollen på og spill kjørende så trenger jeg ikke ovn eller noe i samme rom som tv/konsoll anlegg står i, må somregel åpne ett vindu for å holde tempen nede...

 

Så vil si viss ikke vifta i konsollen sviver/bråker litt bør man være mer bekymret enn viss den lager litt støy med tanke på hvor mye varme den lille boksen produserer :tease:

Lenke til kommentar

Her! Beklager kvaliteten, satt bare sammen en kjapp snutt som forhåpentligvis gir en indikasjon på lyden fra min PS4. Synes den er veldig stille, måtte faktisk helt inn i hylla med mobilen for å høre vifta. :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=SqenRF8POI4

Min konsoll er minst like stille, så de som har noe mye høyere bør vurdere å flytte konsollen, skaffe seg en vifte eller rett og slett prøve å fikse konsollen.
Lenke til kommentar

Prøv igjen saapa, ikke noe bedre jeg :p

 

Forøvrig spillte jeg BF4 i går. Tror det gikk 10min før jeg fikk en feilmelding. Gikk umiddelbart tilbake til AC4.

 

Virker ikke serverbrowseren slik den skal heller?

Skjønner hvordan det fungerer nå etter å ha lest igjennom anmeldelsen på eurogamer.net :)

Lenke til kommentar

Har min i en åpen tv benk men bare glasshyller så har god sirkulasjon av luft. Under bf4 er den en støvsuger så skal teste min brors ps4 og se hvordan den er imot min. Er den stillere blir det service engang på nyåret

 

Må slå av lyden på TV før jeg hører litt sus fra PS4, meget stillegående (spilte bf4 igår). Så med din støvsuger beskrivelse så kan jeg ikke fatte noe annet at det må være en feil med din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...