Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et godt spørsmål som vi forhåpentligvis får svar på i kveld.

 

Ryktene sier altså at bakoverkompatibilitet vil være tilgjengelig via cloud-gaming, slik at det ikke blir hardwareulemper med selve PS4-konsollen. Hvordan Sony har tenkt å løse dette er et godt spørsmål, men perosnlig har jeg tro på at det er muligheter for å registrere spilldisken. Det kan godt hende at denne inneholder en eller annen unik kode som er mulig å registrere, og når den altså er registrert en gang, blir den bundet til din konto og kan altså ikke gjennbrukes. Dette kan da gjøres med alle generasjoner PS-disker.

 

Kun spekulasjoner fra min side.

 

EDIT: Interessant, blir spennende å se:

 

http://translate.google.com/translate?sl=it&tl=en&js=n&prev=_t&hl=it&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.4news.it%2F13867-playstation-world-prime-info-sul-nuovo-servizio-disponibile-al-lancio-con-la-nuova-console-ps4.php

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Ja, det blir spennende å se hva Sony har kokt sammen til oss. Blir ikke det minste overrasket om det viser seg at det ikke er PlayStation 4. Sony er jo ikke kjent for å levere når det virkelig gjelder, så vi får håpe at de denne gangen presenterer noe som faktisk er akseptabelt, og ikke nok en 599$-fadese. Tør Sony å ta skrittet mot cloud gaming fullt ut? Hva vil den trofaste fansen si da? Hadde jo vært smart mtp profitt.

 

Vi får se. Kjenner jeg gleder meg, for uansett hva som skjer, det vil bli diskusjoner, garantert!

Lenke til kommentar

Det som ville gjort konferansen 100% awesome for min del er:

 

- The Last Guardian gameplay (kanskje dato?)

- Grand Turismo 6

- Killzone 4

- Guerrilla sin nye IP

 

Resten er bare bonus.

 

Prisen driter jeg i, skal ha den uansett. Men om Sony har lært fra PS3en sin lansering, vil de være svært hyggelig med prisen. Det siste ryktet var på rundt 400$, som tilsvarer 2600 kr. Så det hadde vært awesome om den kostet rundt 3000 kr i Norge.

Lenke til kommentar

PS3 var dyr ved lansering men reddet seg ved at den hadde BD-spiller og en stund var de billigste BD-spillerne omtrent like dyr som PS3.

 

Den fordelen har ikke PS4 og da kan de ikke prise seg nært 7 K ved lansering hvis den skal bli en like stor suksess som PS3.

 

Mener en lanseringspris på rundt 4 K + spill vil være en ok pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...