Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha ha ha, jeg elsker den biten med kjempekrabba og riiidge racer ha ha ha. Men så er jeg dypt uenig i det siste der i videoen. "Get a Wii (rævva) og en 360 instead. Spread the word" Dust! Hvorfor skal jeg ha en Wii når jeg kan ha en PS3 og en 360 og nyte godt av begge verdener instead? Eller MÅ man kanskje velge side...?

Endret av Bjellesau
Lenke til kommentar
Ha ha ha, jeg elsker den biten med kjempekrabba og riiidge racer ha ha ha. Men så er jeg dypt uenig i det siste der i videoen. "Get a Wii (rævva) og en 360 instead. Spread the word" Dust! Hvorfor skal jeg ha en Wii når jeg kan ha en PS3 og en 360 og nyte godt av begge verdener instead? Eller MÅ man kanskje velge side...?

 

Ja enig i den! Må huske at denne var laget i 2006 også, da var jo markedet ganske annerledes. Husker jeg såg den konferansen der i sin helhet. For en gjeng. MS siste årene er ikke stort bedre da med den Kinect dritten sin, innleide folk og sotballspillere. Jeg blir helt flau rett og slett.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hva er egentlig sjansen for at det ikke lanseres en PS 4 i morgen....hvis det skjer blir det "tidenes" nedtur!

 

Hvis det er tilfelle, kommer det til å bli mange sinte gamere der ute, og Sony vil få tittelen "Biggest troll of the century."

 

Nei men seriøst, det ville blitt kaos.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til å se den nye Playstation maskinen i morgen...

 

Blir nok å få kobla pc til tv og ligge i sofaen å følge med i morgen. Skal vist være litt ting før selve pressekonferansen på Gametrailers.

 

EDIT: Er vi heldig så kanskje vi får se en smakebit av Battlefield 4 under pressekonferansen...?Her er en tweet ifra Gamestop.

 

"Got to see Battlefield 4 today and all I can say is WOW! Thanks @EA for the sneak peek. Can’t wait for you all to see it. ^CEO"

 

Spennende...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...