Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Det virker som Red Dead Redemption 2 har microtransactions, men det er litt uklart hvor det dukker opp i spillet. Blir det i singleplayer, multiplayer mode eller begge?

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Vet denne er longshot og jeg fremstår som gjerrig - men la gå:
Noen som tilfeldigvis har gratiskoder til PSplus ( om de finnes) og kunne tenke seg å gi bort en så jeg forsøkt et spill over Shareplay ikveld? Holder lenge med 24 timer. 

Tenkte å ta noen fifamatcher, men jeg spiller så lite at jeg ikke vil betale for plus, og håpet noen hadde slike prøvekoder som de kunne tenke seg å donere :) : )

Lenke til kommentar

65kr jeg gjerne bruker på annet:)

vet at jeg satt på en haug med xboxlive koder som jeg ga bort og håpet på litt god karma tilbake.

 

Meeen, fant en måte å få 2 dager på og da er jeg mer enn dekket til mitt behov. :D

 

Til de som vil vite hvordan:

Settings - data management - online data management, velg 2 dager trial og kjør på!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har ikke noe i mot tullete microtrasactions som ikke påvirker gameplay, men når det blir pay to win så er det ikke lengre snakk om talent.

Om GTA:V er en målestokk så ser det dystert ut for multiplayeren iallefall . :wee:

Lenke til kommentar

Vet denne er longshot og jeg fremstår som gjerrig - men la gå:

Noen som tilfeldigvis har gratiskoder til PSplus ( om de finnes) og kunne tenke seg å gi bort en så jeg forsøkt et spill over Shareplay ikveld? Holder lenge med 24 timer. 

 

Tenkte å ta noen fifamatcher, men jeg spiller så lite at jeg ikke vil betale for plus, og håpet noen hadde slike prøvekoder som de kunne tenke seg å donere :) : )

Prøve det her trykk her. :p

How to get UNLIMITED PSN CODES FOR FREE! PS4 GLITCH (EASY) (WORKING) 2018
Lenke til kommentar

Ønsker ikke å ha en plate jeg må la snurre i et optisk drev for å starte spillet uansett. Så blir digitalt.

 

Eneste fordelen med å bestille fysisk er at hvis spillet ikke har nettaktivering så kan du være heldig å få deg en tidlig opplevelse eller at man har muligheten til å selge den fysiske kopien senere. For min del er det bare bortkastet tid og plass.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Støtter Theo der! Blir digitalt på meg også. Utrolig deilig å kunne spille på PlayStation i stuen, og hvis jeg vil spille litt på soverommet senere, kan jeg bare starte det der! Utrolig deilig å slippe plater og styr.

 

Tidligere var jeg en innbitt fyr som måtte ha coveret i hyllen osv, etter at jeg vendte meg til å laste ned alt digitalt, ser jeg meg ikke tilbake! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kjøper som regel digitalt selv, men er enkelte titler som jeg spiller igjennom 1 gang, som jeg heller burde hatt en fysisk kopi av som jeg faktisk kunne solgt etter jeg var ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...