Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Enig i det, vanskelig å dømme ut i fra slikt samt har ikke funnet noen på Twitch som streamer PC (i source kvalitet) før release. Samt også merkelig at den legges ut i 1080p når det skal være 1440p.

 

 

TotalBiscuit snakker å forklarer hvorfor bla FarCry Primal ser så dårlig ut på YouTube. Kort oppsummert, jo mer dynamiske skygger og foliage etc jo mer bitrate må en ha for å vise detaljene. Og med så lav bitrate som YouTube har for tiden så vil dette spillet en så lenge se litt blæ ut på YouTube. 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker denne oppdateringen.

 

 

Friend Online Notification – Want to know the moment your friends come online? With this update, you can, as we’ve added an option to be notified when members of your friends list sign on the network.

 

Appear Offline – Sometimes you want to play a game or watch a movie without being bothered by friends. Now it’s easier to go incognito as we’ve added the option to appear offline. You can designate if you would like to appear offline when you log-in or at any time from your Profile or the Quick Menu.

 

 

http://blog.us.playstation.com/2016/03/01/beta-for-playstation-4s-3-50-update-starts-soon-key-features-detailed/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fantastisk. Endelig kommer funksjonalitet vi har ventet på siden lansering av PS4.

 

Spørsmålet er om man skal rose Sony for at de endelig hører på kundene eller om man skal si "Dette var på tide".

Jeg tenker sistnevnte :) det har gått latterlig tregt! MS har oppdatert xbox one mye hyppigere og med mange features.

Lenke til kommentar

Liker denne oppdateringen.

 

Friend Online Notification – Want to know the moment your friends come online? With this update, you can, as we’ve added an option to be notified when members of your friends list sign on the network.

Appear Offline – Sometimes you want to play a game or watch a movie without being bothered by friends. Now it’s easier to go incognito as we’ve added the option to appear offline. You can designate if you would like to appear offline when you log-in or at any time from your Profile or the Quick Menu.

 

 

http://blog.us.playstation.com/2016/03/01/beta-for-playstation-4s-3-50-update-starts-soon-key-features-detailed/

Ting som burde vært der for mangfoldige måneder siden dog. Mye annet også som burde vært lagt til i operativsystemet til Sony. De slipper unna med det så lenge de levere topp gratis spill og 60fps :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fantastisk. Endelig kommer funksjonalitet vi har ventet på siden lansering av PS4.

 

Spørsmålet er om man skal rose Sony for at de endelig hører på kundene eller om man skal si "Dette var på tide".

Jeg tenker sistnevnte :) det har gått latterlig tregt! MS har oppdatert xbox one mye hyppigere og med mange features.

 

 

Ja jeg er helt enig. Allikevel får jeg følelse om at det er bra jobbet av Sony, selv om jeg innerst inne vet at dette her  burde vi hatt for så lenge siden. Vi snakker Apple-tendenser her. De fjerner funksjonalitet, før man legger den til igjen senere og på den måten føler vi forbrukere at Sony er good-guy som hører på kunden. Selv om de i utgangspunktet ventet med å lansere funksjonalitet som er relativt enkel og burde være tilstede fra starten.

Lenke til kommentar

Artig. Har hatt lyst på disse på XBO en stund men gidder ikke kjøpe 2 konsoller i denne omgang. Ser ut som jeg slipper det da :)

http://www.eurogamer.net/articles/2016-03-01-report-forza-is-heading-to-pc

 

UPDATE: The embargo has lifted on the event and it's been confirmed that Forza is coming to PC. Forza Motorsport 6: Apex will feature 12 themed events and 60 cars, and is not - in the words of Microsoft - a 'microtransaction-driven game'. IGN has more details, and also reports that all future Forza Motorsport games will be developed concurrently for PC and Xbox platforms.

Bortsett fra den usmakelige setningen "A microtransaction driven game" om den første som kommer. 

 

 

Når det gjelder FCP så er en av tingene jeg snakket med Devsa om på Twitch i tidlig release noe også testpublikasjoner også ser ut til å ha bitt seg merke i.

"but worse is that the constant need to hunt and gather resources takes up the majority of Primal’s play-time and isn’t fun at all."

 

Spurte teamet et par uker tilbake om de hadde trading da dette ville vært en veldig naturlig del av et slik stamme-basert spill. Noe de desverre ikke hadde. Ser ut som jeg hadde rett ift. hva denne mangelen ville medføre for spillet.

Da blir det evt. et tilbudskjøp en gang i tiden. The Division til helgen :D

EDIT:
Leste feil ang. Forzs og selvsagt NOT micro :p

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Noen her som kan forklare meg begrensningene med å kjøpe spill på en us psn konto. Vet at prisene er nokså like men tenkte mer på at spillene som regel kommer ut litt før.

 

Fks jeg har testet å kjøpt bf4 med season pass og driveclub med season pass på min us psn konto og jeg har tilgang til alt på min norske konto. Kjempebra.

 

Dog har jeg merket fks ved destiny eller fks ved andre delux utgaver av spill der du får med fks ett våpen, en skin eller no. Så får jeg bare det på den kontoen jeg kjøpte det på. Har jeg da forstått rett?

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det, dersom du kjøper spill X på US konto så må du også kjøpe følgende DLC`er til spillet fra US konto. Det andre du nevner med Deluxe utgaver høres litt merkelig ut, og er ikke noe jeg har erfart selv i grunn. Men jeg gidder aldri å handle Deluxe utgaver, da det som regel aldri kan forsvare prisen. Med mindre det er snakk om tilbudspris på eldre spill da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...