Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg har forstått det, dersom du kjøper spill X på US konto så må du også kjøpe følgende DLC`er til spillet fra US konto. Det andre du nevner med Deluxe utgaver høres litt merkelig ut, og er ikke noe jeg har erfart selv i grunn. Men jeg gidder aldri å handle Deluxe utgaver, da det som regel aldri kan forsvare prisen. Med mindre det er snakk om tilbudspris på eldre spill da.

Takk. Kjøper egentlig aldri selv deluxe items men var på tilbud på us store grunnet oscar greiene.

 

Fant forøvrig ut at hvis du kjøper deluxe utgaver på us psn så skal du ha tilgang på din vanlige konto. Problemet her var at det var sånn consumables etc. Så derfor får du bare på hovedkontoen. Så ytterst få du bare får det på en konto.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Gjør ingenting. Har en backlog som ikke ligner grisen, mye bra som kommer denne måneden også. Og vil heller ha et ferdig produkt enn et som er halvferdig.

Normalt helt enig, men hvor mange ganger har spillet blitt utsatt nå? Foretrekker helt klart utsettelse foran dårlig kvalitet, men det er noe illevarslende at de bare ikke klarer å bli ferdig med spillet. Det er i alle fall tydelig at ikke alt har gått etter planen.

 

Tror også det er uheldig fra et PR-standpunkt med så mange utsettelser. Virker uproft.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Om Uncharted 4 blir som 1-3 bare i fantastisk grafikk tror jeg faktisk at jeg kommer til å gråte sæd og ejakulere blod.

 

Nr.2 er faktisk, utrolig nok langt,langt verre enn det første når det kommer til masseslakt på samlebånd. Det hadde jeg faktisk helt glemt, eller kanskje fortrengt :omg: Er som biljakten i Die Hard 5 dette her, altfor mye dritt som dras ut AALTFOR lenge. Forøvrig en helt grusom film.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

PlayStation har sent ut en undersøkelse til folk idag om noen nye ting til PS+

 

» Discounts for PS Hardware and Accessories. (controllers, and headsets). 
» Participate in monthly Ps Plus contests to win prizes. 
» Ps Plus Knowledge base, a forum for Ps+ members. 
» Discounts on sony products such as TV's, cameras etc. 
» Discounts on lifestyle products such as fast food, movie tickets etc. 
»Participate in Ps+ gaming tournaments to win amazing prizes. 
» Get free movies every month. 
» Discounts on popular streaming services such as Netflix, Spotify etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...