Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skulle de ha fått folk til å kjøpe Uncharted 4 Remaster til PS5 hvis de hadde laget det i 1080@60 allerede nå?

Men jeg gleder meg jeg. Alltid likt historien, settingen, persongalleriet og stemningen i serien. Hadde nok ikke plaget med litt færre fiender som kommer løpende på samlebånd, og det at de har IQ etpar hakk lavere enn en generell loff er litt dumt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spilte gjennom JC3 selv for noen dager siden, men synes egentlig ikke det var det helt store. Lange lastetider, stadige fps-fall og historien har for mange kjedelige "beskytt ditt og datt mens det pøses på med fiender" oppdrag. Bilkjøringen var også helt på trynet dårlig. Når det er sagt var det artig å ta over settlements og å lage kaos.

 

 

Er det forresten en enkel måte å finne PS2-spill på shoppen? Merkelig at det ikke er en egen kategori for det.

Lenke til kommentar

Valget om å droppe det spillet høres bedre og bedre ut etter hvert som tilbakemeldinger tikker inn. Er jo ikke akkurat som om jeg har for lite å spille om dagen likevel..Uncharted 2 er påbegynt, det same med Resident Evil 0, og tror det eller ei, så slo jeg på PC`en for første gang siden august i fjor og høvlet i gang med Brothers in Arms: Hells HIghway, fantastisk morro og herlig WW2 gameplay!

 

Forøvrig, om noen vil ha mer WW2 gameplay etter hvert så kan dere backe Battalion 1944, har selv lagt inn mitt bidrag da jeg klør ette mer morro på den fronten :)

 

https://www.kickstarter.com/projects/bulkheadinteractive/battalion-1944-pc-xb1-ps4

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilt litt mer nå og første inntrykket er at FC Primal er kult. Veldig kult. Utrolig atmosfære og dem som er ansvarlig for lyd skulle fått en klem av meg :p

 

Men jeg er veldig obs på uklare bilder og jeg ønsker dem hadde brukt en teknikk for å gjøre det litt mer behagelig for øyne mine i form av en bra/bedre motion blur teknikk. 

 

Men som nevnt, første inntrykket er bra! Blir å spille videre enten på PS4 eller PC. Det er det ingen tvil om. 

 

EDIT: Legger ved et klipp jeg tok for å vise sløret som kommer ved horisontale bevegelser. Typisk for 30 fps spill og om det ikke er en bedre motion blur teknikk på plass. Jeg har også samme grafikk problem som Matsern117. Fargene blir sterkere ved bevegelse og blir normale når en stopper/roer ned kamera bevegelse. Det synes mye dårligere på mitt klipp av enn eller annen grunn. Om det er pga det er direkte opptak og komprimering vet jeg ikke. 

 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Uncharted 2: Attack of The Clones altså...fy faen  :wallbash:

 

Her er det bare å skru ned på lett, for dette tror jeg kan bli langdrygt ellers. Men du verden så mye bedre konrollene er i dette spillet i forhold til det bedritne Drakes Fortune, de sier de har brukt samme kontroll/skyte mekanikker igjennom alle 3 i denne pakken, men jeg er skråsikker på at det er merkbart mye bedre i spill nr. 2 uansett.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Sitter å venter på at min PS4 skal komme tilbake fra service. Sendte den inn denne uka og er spent på hvor lang tid det tar :p . Første konsollen jeg har fått problemer med.

Hva er feilen da som du måtte sende din ps4 til sony da rolf

 

 

Optiske drevet var på bærtur. Fikk inn plater og lest, men å få de ut var ett helt annet kapitell og bare leven. Så da ble det reklamasjon.

 

Men jeg har jo en PS3 jeg har hatt lenge som jeg bruker :D

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Uncharted 2: Attack of The Clones altså...fy faen  :wallbash:

 

Her er det bare å skru ned på lett, for dette tror jeg kan bli langdrygt ellers. Men du verden så mye bedre konrollene er i dette spillet i forhold til det bedritne Drakes Fortune, de sier de har brukt samme kontroll/skyte mekanikker igjennom alle 3 i denne pakken, men jeg er skråsikker på at det er merkbart mye bedre i spill nr. 2 uansett.

 

Det er tøft på normal. Jeg så en Let's Play av dette av en som spilte på normal og han slet lenge med en del områder. Mener å huske jeg spilte på easy selv; dette er en type spill jeg foretrekker å blåse gjennom på et par kvelder fremfor å slite med.

 

Men ja, store forbedringer i toeren. Actionsekvensene er også mer varierte enn i eneren, men det blir fortsatt mye coverbasert skyting. Totalt sett synes jeg det var verdt å spille gjennom og treeren likeså, men eneren ville jeg ikke anbefalt til hvem som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...