Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

 

Hvordan er disse Resident Evil sammenlignet med de gamle klassikere?

 

Storkoste meg med RE1, RE2 og RE3 Nemesis på PS1 :D

 

Di gamle Resident evil spillene 0.1.2.3 spillene, di er mye bedre en hva Resident evil 4.5.6 er da. du kommer til kose deg igjen med resident evil 2  remake  :D

Akkurat det er jo en smaks sak, selv synes jeg RE5 er det beste i serien til nå. RE var bra når det kom i sin tid og gjorde en god jobb til tross for sin begrensning, men dens tid er hvertfall for meg over da jeg foretrekker å kunne se fritt rundt meg, og treffe det jeg sikter på.

Lenke til kommentar

 

Hvordan er disse Resident Evil sammenlignet med de gamle klassikere?

 

Storkoste meg med RE1, RE2 og RE3 Nemesis på PS1 :D

Di gamle Resident evil spillene 0.1.2.3 spillene, di er mye bedre en hva Resident evil 4.5.6 er da. du kommer til kose deg igjen med resident evil 2  remake  :D

 

 

Jeg spilte litt av Resident Evil 5 på PS3, men minnes at det var en person som hele tiden fulgte etter meg i spillet der? Hadde to personer å ta hensyn til, da mista jeg litt resident evil feelingen.

Lenke til kommentar

Skal bli koselig å spille et oppgradert RE5, om det blir oppgradert?, de to andre kan jeg fint styre meg for. 

Av de nye resident evil spillene er det Resident evil 4 som er beste, av di gamle. Av di gamle spilla er det Resident evil 2, jeg rundet det på hard ca 7 eller 8 ganger etter vær andre,  jeg til slutt ufrivillig ga opp spillingen, grafikken så helt for jævlig til ut til slut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

Skal bli koselig å spille et oppgradert RE5, om det blir oppgradert?, de to andre kan jeg fint styre meg for. 

Av de nye resident evil spillene er det Resident evil 4 som er beste, av di gamle. Av di gamle spilla er det Resident evil 2, jeg rundet det på hard ca 7 eller 8 ganger etter vær andre,  jeg til slutt ufrivillig ga opp spillingen, grafikken så helt for jævlig til ut til slut.

 

Akkurat det er en smaks sak :) Personlig synes jeg ingen av de gamle fastlåste RE spillene har tålt tidens tann gameplaymessig, men igjen, det er jo også en smaks sak.

Lenke til kommentar

Uncharted 2: Attack of The Clones altså...fy faen  :wallbash:

 

Her er det bare å skru ned på lett, for dette tror jeg kan bli langdrygt ellers. Men du verden så mye bedre konrollene er i dette spillet i forhold til det bedritne Drakes Fortune, de sier de har brukt samme kontroll/skyte mekanikker igjennom alle 3 i denne pakken, men jeg er skråsikker på at det er merkbart mye bedre i spill nr. 2 uansett.

 

Fetere enn smult.

 

Ble ferdig med det første rett etter jobb, og til min store glede (nå gru) var det ikke den grusomme bossfighten jeg husket (den er i Uncharted 2, herregud som jeg hatet den). Så startet rett opp på Uncharted 2, og har spilt så jeg nå er rett før jeg skal på toget. Og dæven som jeg koser meg. Kontrollen på skytingen er lik som i det første, men hvordan du og fiendene reagerer er så utrolig mye bedre. Og kontrollen generelt er mye bedre. Koser meg like mye nå som jeg gjorde når jeg spilte det første gangen. Spiller på normal, og det var egentlig perfekt.

 

Mmmmmh.

Lenke til kommentar

 

 

Det er tøft på normal. Jeg så en Let's Play av dette av en som spilte på normal og han slet lenge med en del områder. Mener å huske jeg spilte på easy selv; dette er en type spill jeg foretrekker å blåse gjennom på et par kvelder fremfor å slite med.

 

Men ja, store forbedringer i toeren. Actionsekvensene er også mer varierte enn i eneren, men det blir fortsatt mye coverbasert skyting. Totalt sett synes jeg det var verdt å spille gjennom og treeren likeså, men eneren ville jeg ikke anbefalt til hvem som helst.

 

 

 

Enighet =) Så liker jo variasjonen på lokasjonene bedre ikke minst, det ble rimelig lite i kjedelige omgivelser i det første. 

 

@ Admiralen: Ja Uncharted 2 er flere klasser over i grunn, det merkes at det har gått mer ressurser og sikkert mer tid inn i produksjonen her. Rekker vel noen timer senere før pilsen skal inn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...