Mala Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Jeg syns ikke første episode var helt givende jeg heller, men kan erindre at episode 2 løftet opplevelsen og så var det bare fryd og gammen derifra for min del Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Gå og les dølle duck istedet du Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Life is strange er ikke for alle. Ja det tar seg opp men.... Ikke forvendt blod og action. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Men er det spill? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Life is Strange er fantastisk. Ferdig prata 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Mere interaktiv film. Som Telltale utgivelsene. Ja, det er veldig bra, men ikke så mye vold. Handler om relasjoner og vanskelige valg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Men er det spill? Ja. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 "A video game is an electronic game that involves human interaction with a user interface to generate visual feedback on a video device such as a TV screen or computer monitor." Yahoo! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Det er jo helt klart et spill. Bare at fokuset er mer på karakterer/historie enn gameplay. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 "A video game is an electronic game that involves human interaction with a user interface to generate visual feedback on a video device such as a TV screen or computer monitor." Yahoo! Det står skrevet, så da må det stemme! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Men herregud. Det er jo et spill. Takke faen for at spill ikke bare er slakt av fiender eller styre små figurer rundt på kart. 4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Når dette er ett spill så er nok dette også ett spill. 9 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Demo av Nioh er ute nå. Testet det litt nå og det lover bra, men merker det er vanskelig. Blir drept av ett enkelt slag hvis man er litt uoppmerksom. Hjelper sikkert å ha litt erfaring fra Souls-spillene, men det har ikke jeg. Får prøve litt mer senere når jeg har bedre tid, for dette er et krevende spill. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Skal teste demoen senere når den er ferdig nedlastet! Spiller DS3 om dagene så blir spennende å se hvordan det er i forhold. Virker veldig interessant utifra det jeg har sett! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Når dette er ett spill *gif1* så er nok dette også ett spill. *gif2* Fantastisk godt poengtert. Har ikke annet å tilføye enn +1 Demo av Nioh er ute nå. Testet det litt nå og det lover bra, men merker det er vanskelig. Blir drept av ett enkelt slag hvis man er litt uoppmerksom. Hjelper sikkert å ha litt erfaring fra Souls-spillene, men det har ikke jeg. Får prøve litt mer senere når jeg har bedre tid, for dette er et krevende spill. Oi! Såpass krevende faktisk? Inspirasjonen fra Souls er jo lett å se, men dette er jo samme gjengen som sto bak Ninja Gaiden-serien, og de spillene er heller ikke kjent for å være på den lett overkommelige delen av vanskelighetsspektrumet, så jeg er spent på om Nioh kan vise seg å være enda vanskeligere enn Souls-spillene. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Bare jeg som ikke får åpna Spotify? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Nei. Folk klager over det over hele fjøla i dag. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Årrhh! Så irriterende... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. april 2016 Rapporter Del Skrevet 26. april 2016 Bare jeg som ikke får åpna Spotify? Har du byttet passord på Sportify kontoen din, Nå bør du trolig bytte passord i Spotify http://www.diskusjon...owtopic=1721387 Password Reset 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå