Mala Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Infamous kommer ikke til lansering. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 infamous? Tre bokstaver: N-E-I Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Stemmer, hva var grunnen der igjen? edit: Men før jeg er ferdig med å utforske de nye ps 4 spillene så har det blitt lansert . Må ihvertfall skaffe meg PS +. Hva får du på release dato med ps+? Det var driveclub men det er jo forsinket. Endret 4. november 2013 av Andzel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Det har aldri vært en lanseringstittel, kommer i 2014. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Klarer ikke å bestemme meg for hvilke spill jeg skal kjøpe, kva har dere planer om. Tenkte å klare meg med bare ett FPS spill i første omgang. Men klarer ikke å bestemme meg for hvilke. Killzone: har både Killzone 2 og 3 men gikk veldig fort lei av de. Battlefield: er kjekt bare når du spiller med kompiser. COD: er egentlig alltid kjekt men ser bare ut som enda ett Cod spill. innspill? Killzone: Shadow Fall ser mest annerledes ut synes jeg. De to andre er for det meste mer av det samme. Selv har jeg Killzone, BF4, Knack, AC IV og og muligens NFS: Rivals og/eller COD: Ghosts til release. Dumt at PS 4 ikke støtter ekstern hardisk ettersom bruker det på PS 3 for musikken min . Håper også DLNA kommer senere, uansett om jeg ikke bruker det mye så er det greit å ha! Lurer også på hvem spill jeg skal velge, Killzone eller BF 4.Lyst på black Flag ettersom sto over det på ps 3. Hvordan ble det med PSP Vita greiene kunne du bruke det ute eller bare på hjemme nettverket? Hvis du har mulighet for det så synes jeg DLNA er mer behagelig å bruke, så bruker det mest. Men ja, håper begge funksjoner kommer til PS4 også. Mener de sa PS Vita kan brukes utenfor hjemmet også, men de anbefaler helst bare på hjemmenettverk. For bruk utenfor hjemmet må du i alle fall ha veldig god linje både hjemme og der du befinner deg. 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Det har aldri vært en lanseringstittel, kommer i 2014. Hva spill tenker jeg på da O.o. Var vel tre spill som ble utsatt? Watch dogs, driveclub og? Jeg vil gjerne bruke PS Vita ute også, men skal bli spennende å se på den teknologien. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 The Crew, til 3. kvartal i 2014. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Har andre butikker startet tilbud slik som Target her i USA(kjøp to spill få et)? Snakker da om USA ja. Edit: noen som har en amerikansk spillside som gir mye info om spill. Litt som gamer- og spill.no Endret 4. november 2013 av D02 Lenke til kommentar
Idba Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Har andre butikker startet tilbud slik som Target her i USA(kjøp to spill få et)? Snakker da om USA ja. Edit: noen som har en amerikansk spillside som gir mye info om spill. Litt som gamer- og spill.no Rykter om at amazon skal starte en lik kampanje. Håper det, siden prisene i Norge er rett og slett fucked up i forhold til andre steder i Europa og Amerika. (Utenom Brazil da) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Vet ikke om det har vært nevnt tidligere i tråden, men Sony har åpenbart planer om å annonsere flere spill før lanseringen av PS4. Forhåpentligvis en tittel fra Naughty Dog. Lenke til kommentar
Idba Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Vet ikke om det har vært nevnt tidligere i tråden, men Sony har åpenbart planer om å annonsere flere spill før lanseringen av PS4. Forhåpentligvis en tittel fra Naughty Dog. Geoff (har ikke en anelse om hvem han er) skal hoste en pre-launch ps4 "konferanse" den 14. November. Han sa i en tweet at det kommer til å bli vist nye spill. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Geoff hva da? Om det er Hammond(men det er det vel ikke), shame on you. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Rykter om at amazon skal starte en lik kampanje. Håper det, siden prisene i Norge er rett og slett fucked up i forhold til andre steder i Europa og Amerika. (Utenom Brazil da) Ah ok. Får håpe de andre butikkene følger etter. Selv om jeg kommer til å bruke mer penger på spill enn planlagt grunnet "god Dela" Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Er det noe som kan være vits og handle i usa? Tenker på spill og tilbehør. Noe billigere? Søstera mi skal tilfeldigvis til usa på release dagen der borte, så da kunne hun jo handlet noe for meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Geoff hva da? Om det er Hammond(men det er det vel ikke), shame on you. Garantert Geoff Keighley. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Ouch. Ser jeg skrev Crammond feil. Sånn går det når man er på jobb og surfer samtidig. Geoff Crammond. Skaperen av The Sentinel og i nyere tid Grand Prix-serien! http://en.wikipedia.org/wiki/Geoff_Crammond Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Er det noe som kan være vits og handle i usa? Tenker på spill og tilbehør. Noe billigere? Søstera mi skal tilfeldigvis til usa på release dagen der borte, så da kunne hun jo handlet noe for meg RRP på spill er jo 60 USD, mot tilsvarende 100 USD her i Norge. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Jeg har bestilt PS4+Ekstra kontroller+Kamera i en pakke. Det bestilte jeg 25. juli. Vurderer nå å kjøpe enda en pakke med 3+/- spill, pluss en stand til selve konsollen. Er det safe å gjøre det på Komplett? Vil de levere varene rundt release? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Hørte med Gamestop angående PS4. Jeg er definitivt sikret en på lanseringen! Samtidig kan man få et valgfritt EA spill til 99,- om man har forhåndsbestilt PS4 hos en Gamestop Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 4. november 2013 Rapporter Del Skrevet 4. november 2013 Hørte med Gamestop angående PS4. Jeg er definitivt sikret en på lanseringen! Samtidig kan man få et valgfritt EA spill til 99,- om man har forhåndsbestilt PS4 hos en Gamestop Når forhåndsbestilte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå