Gå til innhold

HBO får 12-måneders bindingstid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis ALT HBO har laget blir tilgjengelig, og det i HD, så har de et ess i ermet ovenfor netflix. Men det er kjipt med binding, spesielt i så lang tid. Det de kan gjøre er faktisk å ta 99pr uten binding f.eks? Jeg tror de fleste her er enig om at innholdet deres er verdt 20kr. ekstra i måneden i forhold til netflix, iallefall foreløpig. Faste seere binder seg vel rimelig raskt. Er viktig at de tjener litt også, så det ikke dør ut...

Lenke til kommentar

Jeg trodde HBO skulle bli aktuelt for min del, men de gikk fra å være aktuelt til "tja.. nei". Jeg betaler mer en gjerne, med bindingstid på 12 måneder hvis jeg VET at jeg kommer til å bruke tjenesten i alle de 2 månedene. Det gjør jeg ikke med HBO, og derfor er binding hos dem uaktuelt rett og slett.

 

Jeg tror virkelig HBO Nordic har tatt en skikkelig svær rifle og skutt seg i foten nå... jeg tror neppe de vil få like mange kunder som de ville fått om det er månedsabb. med mulighet for å avslutte når som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er det mest interessante er om jeg, som har meldt min interesse tidligere, får gratisperioden før jeg faktisk signerer noen avtale om binding.

 

Jeg har nå testing på Netflix, og løsningen ser ut til å fungere ok, men innholdet er stort sett gammelt, man får ikke altid slått av teksting eller valgt engelsk som lydspor, og løsningen ser ikke ut til å fungere i Opera.

 

Det med funksjonalitet i Opera er en prinsippsak, jeg bytter ikke nettleser fordi leverandør ikke gidder å gjøre løsningen kompatibel. Skal de på det nordiske markedet, så må den være kompatibel.

 

Om jeg får testet HBO, jeg ser de er Operakompatibel, og katalogen er så god som man innbilles til å tro, så gjør ikke bindingstiden noe særlig for meg. Det er den første perioden, så er man "fri". Men det beste hadde selvsagt vært uten bindingstid.

 

Men om de krever bindingstid uten mulighet til å prøve, så sier jeg som så mange andre her inne "nei takk, bedre lykke neste gang/aktør".

 

Edit: Med den forferdelige holdningen til Hervé Payan, samt det faktum at vi som meldte oss på nyhetsbrevet (var aldri aksept av et abonnement), så skal det mye til for at jeg gidder å bli medlem.

 

Jeg var veldig positiv frem til denne beskjeden kom, og nå med siste uttalelse, så er jeg gått til å bli sterkt skeptisk...

 

Link: http://www.hardware.no/artikler/vi-er-hbo-vi-trenger-ingen-proveperiode/114026#discussion

Endret av Snowleopard
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...