Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var min første samtale med ny telefon gjennomført.

 

Ikke akkurat kjempefornøyd. Personen i andre enden klagde stadig på at kvaliteten ble dårlig, sporet det til at eg holdt telefonen bitte litt lenger borte fra "kinnet" av og til. Veldig følsomt?

 

I tillegg var det en slags susing i min ende.

 

Hva skjer?

Lenke til kommentar

Etter knapt 2 uker med bruk så er jeg meget fornøyd med telefonen, men jeg begynner å bli drittlei av at den sklir av hver eneste overflate jeg legger den på. Selv om det er helt flatt, så vil den etter en 10-15min ha ålet seg mot kanten for deretter å gå i gulvet.

 

Den har sikkert ramlet i gulvet en 10-12 ganger allerede, så jeg ser ikke for meg at glasset varer så altfor lenge om det fortsetter slik.

 

Siste telefonen jeg skal ha med glass på baksiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter knapt 2 uker med bruk så er jeg meget fornøyd med telefonen, men jeg begynner å bli drittlei av at den sklir av hver eneste overflate jeg legger den på. Selv om det er helt flatt, så vil den etter en 10-15min ha ålet seg mot kanten for deretter å gå i gulvet.

 

Den har sikkert ramlet i gulvet en 10-12 ganger allerede, så jeg ser ikke for meg at glasset varer så altfor lenge om det fortsetter slik.

 

Siste telefonen jeg skal ha med glass på baksiden.

Som nevnt, kjøp dBrand skin med struktur - det ser raft ut, og den slutter å gli. Meget høy kvalitet og passform, og tilogmed utskåret til nexuslogoen.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt ikke mulig å få tak i denne telefonen til "Google pris"? Synes det er bittert å betale over 3000,- når den er tilgjengelig for under 2000,- i andre land...

 

Play Store er ikke tilgjengelig i Norge, punktum. Enten må du vente til dette endrer seg, eller så må du vite i det sure eplet å betale full pris, som fortsatt er vesentlig lavere enn andre toppmodeller ;)

 

Alternativt kan du bare be noen bekjente som er på reise å plukke med en til deg. Gjorde nettopp det med en Nexus 10 som jeg da fikk for $489 for 16gb versjonen ;) Er da alltids noen som reiser til USA, Tyskland, UK, osv.

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Er det fortsatt ikke mulig å få tak i denne telefonen til "Google pris"? Synes det er bittert å betale over 3000,- når den er tilgjengelig for under 2000,- i andre land...

Den er jo subsidiert av Google i andre land . Hvis du ikke befinner deg i disse landene er det da likegyldig om den koster en tusenlapp mer her.

Lenke til kommentar
Da var min første samtale med ny telefon gjennomført. Ikke akkurat kjempefornøyd. Personen i andre enden klagde stadig på at kvaliteten ble dårlig, sporet det til at eg holdt telefonen bitte litt lenger borte fra "kinnet" av og til. Veldig følsomt? I tillegg var det en slags susing i min ende. Hva skjer?

Nobody?

Lenke til kommentar

Det er fullt mulig å skifte glass på egenhånd, ikke så ille dyrt heller.

Du kan kjøpe bakdelen her: http://www.mytrendyp...s-4-94034p.html

 

Og her er det instruksjoner på hvordan du bytter den ut:

 

Tror nok det ikke går ann å sende telefonen inn til LG ettersom garantien ikke dekker dette.

 

Hvis du skal fikse den, lykke til :dremel:

 

Bare en liten oppdatering. I dag fikk jeg endelig bakdekslet mitt fra Mytrendyphone (NB: 220 kroner i toll oppå prisen). Fulgte guiden du postet og nå er telefonen så god som ny. Siden det var så lett å bytte bakdekslet kjøper jeg ikke noen case, telefonen er jo så fin! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nice, g

Bare en liten oppdatering. I dag fikk jeg endelig bakdekslet mitt fra Mytrendyphone (NB: 220 kroner i toll oppå prisen). Fulgte guiden du postet og nå er telefonen så god som ny. Siden det var så lett å bytte bakdekslet kjøper jeg ikke noen case, telefonen er jo så fin! :)

Nice! Åssen var det å følge guiden? Noe som var mer utfordrende enn annet? : )

Lenke til kommentar

 

 

Bare en liten oppdatering. I dag fikk jeg endelig bakdekslet mitt fra Mytrendyphone (NB: 220 kroner i toll oppå prisen). Fulgte guiden du postet og nå er telefonen så god som ny. Siden det var så lett å bytte bakdekslet kjøper jeg ikke noen case, telefonen er jo så fin! :)

 

Var det antenner osv i dekselet du fikk? Var nemlig ikke det i det eg bestilte fra hong kong..

Lenke til kommentar

Nice, g

Nice! Åssen var det å følge guiden? Noe som var mer utfordrende enn annet? : )

Det var veldig enkelt i grunn, men det kan nok være greit å ha to tynne plektre eller annet egnet redskap, det første jeg prøvde med var litt i tykkeste laget slik at jeg ikke fikk det inn i sprekken mellom dekslet og selve telefonen. Det eneste vanskelige var å få av det gamle dekslet, men om man ikke trenger ta vare på det er det jo ingen fare om man bryter litt på det.

 

Var det antenner osv i dekselet du fikk? Var nemlig ikke det i det eg bestilte fra hong kong..

Det var en original reservedel med LG-merker inni, og både knapper og antenner fulgte med. Kjøpt hos mytrendyphone, men det ble jo ganske dyrt. ~340 kroner for dekslet + 220 kroner i toll og mva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...