Gå til innhold

LG Nexus 4 - Fornøyd eller skuffet?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med datatrafikk på er at denne tapper batteriet ganske raskt, så jeg skulle gjerne sett at den koblet seg på automatisk for å hente mms.

 

Nå mottar jeg heller sjeldent mms, så det helt store problemet er det jo ikke.

 

Er veldig i tvil om jeg skal kjøpe denne eller vente på xperia z eller galaxy IV.

 

Xperia Z er en finfin telefon men tro meg, oppelevelsen du får fra N4 overgår alt med god margin mener jeg. Men mitt råd blir selvsagt å prøve begge. Jeg kan bare ikke si annet enn at Nexus-produktene gir deg Android slik Android skal være, og andre Androidtelefoner leverer en underlegen brukeropplevelse

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar

Er veldig i tvil om jeg skal kjøpe denne eller vente på xperia z eller galaxy IV.

Det er sikkert påpekt i tråden tidligere. Men for å understreke det.

 

Samsung og Sony ligger milevis bak når det gjelder kvalitetsfølelse. Sony har kommet seg, men samsung ligger enda langt bak. Deres overdreven bruk av plast får de beste telefonene dems (Ja, S3 også) til å føles ut som noe du har kjøpt på Nille. Her har nok LG lært av iPhone, og sørget for at helhetsinntrykket ikke gir plastsmak i munnen.

Lenke til kommentar

Brio pleier vel å lage ganske solide ting? For min del gikk jeg fra Nokia N9 til Nexus 4, og synes nok Nokiaen kjennes betydelig mer solid ut. Men den er også både tyngre og mindre (og mye tregere), så det er jo en avveining. Om Nexusen kjennes litt spinkel, gir iallfall de gummierte sidene ganske godt grep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...