Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, gode gud! Jeg skrev en 3-4 feedback meldinger relatert til den. Var det som irriterte meg suverent mest! Skrev også på forumet deres, og på Face, så jeg er glad de lytter. Jeg var åpenbart ikke den eneste som synes det var litt mangelfult å bare markere kantene uten å se hvor store low density byggene er, slik at man kan parkere dem rumpe mot rumpe :)

 

hmm...

 

Jeg fikk bare spørsmål om feedback ved første gjennomkjøring. Sånn automatisk. Fikk du flere, eller var du inne på ett eller annet nettsted og la igjen tilbakemelding?

Lenke til kommentar

Er helt vanvittig hvor mye innsats communityen har lagt ned i det spillet med modder osv. Finnes knapt en bygning som ikke er lagt inn der. Men på andre siden, så syntes jeg at det er den samme communitien som har en veldig sytete tilnærming til det nye Simcity. De forventer egentlig en remake av Simcity 4. Det skal være komplekst, og det skal være stort. Inne på feks www.simtropolis.com er det galne tilstander.

Litt sånn som Flight Simulator-fans forventet en remake av det forrige, modbare, spillet, i stedet for det DLC-baserte Microsoft Flight?

Lenke til kommentar

Litt sånn som Flight Simulator-fans forventet en remake av det forrige, modbare, spillet, i stedet for det DLC-baserte Microsoft Flight?

 

Nå har ikke jeg noe særlig forhold til flight sim, så det aner jeg ikke. Men det er helt åpenbart at den harde kjerne i SC4 mener at spillet handler om andre ting enn utviklerne.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan fortsette å spille SC4, eventuelt CitiesXL som er den store, grå, sjarmløse byplanlegningssimulatoren de ønsker seg.

Kan det være fordi spillet har navnet "Sim City"? Hvordan ville fansen reagert hvis Call of Duty plutselig ble "seriøst" på nivå med ArmA-spillene?
Lenke til kommentar

Er det noen som har funnet noe informasjon om vanskelighetsgraden i spillet?

Har du mulighet til å stille på den? Blir ikke helt rettferdig det heller siden spillet er multiplayer.

 

Ellers ser jeg mange klager over størrelsen på kartene. Håper beta kartstørrelsen ikke er representativ for det ferdige spillet?

Lenke til kommentar

Hva er galt ved å ønske seg en ny og forbedret versjon av et spill man elsker?

 

Ingenting. Men det finnes jo allerede i form av Cities XL også det eid av EA. Forøvrig i et drittspill i min oppfatning...

 

SC4 er for all del et bra spill, jeg elsket det for 10 år siden, men tidene forandrer seg. Det er to skritt frem og ett tilbake. Det viktige nå er å støtte SC5 slik at det blir et SC6.

 

Er det noen som har funnet noe informasjon om vanskelighetsgraden i spillet?

Har du mulighet til å stille på den? Blir ikke helt rettferdig det heller siden spillet er multiplayer.

 

Ellers ser jeg mange klager over størrelsen på kartene. Håper beta kartstørrelsen ikke er representativ for det ferdige spillet?

 

Du kan velge normal eller sandbox.

 

Jeg synes normal var veldig, veldig lett. Hadde aldri noen som helst problemer med å tjene penger. Sandbox er nettopp det... sandbox. Null vanskelighetsgrad. Men normal mode kan du jo gjøre så lett eller vanskelig du selv ønsker.

 

Kartstørrelsen er noe de håper å øke i fremtiden.

Lenke til kommentar

Virker som SimCity blir et bra spill (hvis de gjør byene litt større), spesielt med hvordan byen oppfører seg og alt henger sammen. Men ser ikke ut som det når CXL til knærne en gang når det gjelder fri bygging av en by og hvordan man kan få byene til å se realistiske og fantastiske ut, selv om alt oppfører seg helt feil, og er bugga til tusen.

 

Et perfekt bybyggespill imo hadde vært CXL, hvor alle de forferdelige bugsene var fikset, med glass box engine (selv om jeg ikke har prøvd den enda ser den sinnsykt bra ut).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...