Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Står ikke så detaljert beskrevet i manualen, men det står at man kan starte en by på nytt dersom spilleren har forlatt byen eller byen har vært ubrukt i så og så lang tid.

 

Om ressursene da blir nullstilt nevnes det ingenting om.

 

Kunne heller ikke (med den begrensede lesningen) se at man måtte restarte en hel region for å restarte en by.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske sikker på at olje gir mest penger i kassen. Og mest forurensing.

Det kommer vel an på resten av markede. Er oljen superbillig, er det jo selvsagt ikke mye å tjene.

 

 

Hvordan er det med kjente bygg i spillet? Vet du kan betale dyre dommer for Big Ben, Eifeltårne, og en ting til. Men vanlig Standard Edition, følger det med kjente bygg der?

Lenke til kommentar

Står ikke så detaljert beskrevet i manualen, men det står at man kan starte en by på nytt dersom spilleren har forlatt byen eller byen har vært ubrukt i så og så lang tid.

 

Om ressursene da blir nullstilt nevnes det ingenting om.

 

Kunne heller ikke (med den begrensede lesningen) se at man måtte restarte en hel region for å restarte en by.

 

Å ta over en by eller starte den på nytt gjelder bare multiplayer så vidt jeg har forstått, og da oppstår jo ressursene på nytt, men multiplayer-regioner er ikke tilknyttet global markets mener jeg OlaHaldor postet noe om.

 

Betyr det at med Standard Edition, får man bygg som Operahuset?

 

*Tror* det. Så vidt jeg forstod er de eneste landemerkene i DD Eifeltårnet, Big Ben og Brandenburg.

 

Kom nettop en ny video hvor de viser dette med ekstra bygningsett.

 

Det så faktisk råstilig ut. Mye stiligere enn jeg trodde når jeg bestilte Deluxe. Og forskjellige utseende på offentlige bygg i tillegg. Herlig variasjon :)

Lenke til kommentar

Jeg titta igjennom de der spesialbyggene i betaen, og Operaen var ett av de siste. Willis Tower var vel det som låg bakerst. Kan hende de ligger alfabetisk, det tenkte jeg ikke på.

 

Selv er jeg ikke fristet av de spesialbyggesettene. Jeg skal nok klare meg lenge med standard, og uten "Big Ben" og Brandenburger Tor. Eiffeltårnet kunne jeg tenke meg, dog.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som opplevde buss-systemet som lite effektivt? Alle bussene kjørte på rekke og rad etter hverandre i en del av byen, mens i andre delen av byen så var det ingen busser (men nok av folk).

 

Det samme skjedde med bossbilene (søppenbilene for dere østlendinger som ikke kan norsk). Alle var på rekke og rad. Fryktelig irriterende, da resten av byen min druknet i boss.

Lenke til kommentar

Nå har de endret på soningen (zoning) sånn at det er litt mer oversiktlig:

http://vine.co/v/bJPFHDJ5xUr

 

Takk, gode gud! Jeg skrev en 3-4 feedback meldinger relatert til den. Var det som irriterte meg suverent mest! Skrev også på forumet deres, og på Face, så jeg er glad de lytter. Jeg var åpenbart ikke den eneste som synes det var litt mangelfult å bare markere kantene uten å se hvor store low density byggene er, slik at man kan parkere dem rumpe mot rumpe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...