Gå til innhold

Den store SimCity-tråden! [Stabile servere][Fortsatt kraftig bugget]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maxis kommer garantert til å slippe DLC. 100% sikkert. Det jeg håper de prioriterer er subway, rundkjøringer og andre måter å få trafikken til å flyte på, samt større byer. Selv om større byer ikke plager meg så voldsomt, dybden i spillet er enorm.

 

Men modding vil nok bli veldig vanskelig, her har Maxis sagt at per i dag ser de ikke helt hvordan det kan løse seg, men de skal holde øynene åpen for forslag. Nei med andre ord.

Lenke til kommentar

Har noen funnet et billig og bra forhåndsbestillingstilbud på digital Limited Edition av dette?

 

359kr på Komplett.

 

Bestilte spillet i dag for 330 kr på Amazon.com (digitalt).

 

Det er ikke noen regionssperrer da? Velger den nærmeste server for deg automatisk? :O

 

En park her og der øker levestandarden på tomter i nærheten betraktelig. Hvis man i tillegg har god plass, er det fort gjort at det bygges store leilighetskompleks i nærheten. :)

 

Det som er dritt med parker er jo at de må ligge inntil veien... det gjør dem nesten ubrukelige IMO :( Hadde jo vært så mye mer praktisk om man kunne legge dem mellom andre bygg.

 

Klarte ikke få tredje density-nivå noen av gangene forresten.

 

High density as låst.

 

Jeg hadde en morsom bug der en ambulanse ble stående foran et fotgjengerfelt og en endeløs strøm av totalt hensynsløse sims som skulle på stranda... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Vil det komme større brett å bygge på i fullversjonen?

 

nei, det vil neppe komme større kart til simcity. grunnet til dette er faktisk overaskende nok maskinvare begrensninger maxis har satt iforhold til at spillet ikke skal kunne ta mer enn 2gb ram, noe som er grensen iforhold til 32bit windows utgaver. synes det er synd, men det er desverre slik det kommer til å bli.

Lenke til kommentar

Nope. Ikke med det første.

 

 

 

Her er bilde av byen min hvor jeg testet med sirkler. Måtte skalere ned for å få lastet opp, men dere ser vel godt nok :)

 

 

Kul by :)

 

Satt nettopp selv med siste byen min før jeg gir meg for denne gang:

 

post-116700-0-81651700-1359329501_thumb.jpg

post-116700-0-02941600-1359329506_thumb.jpg

post-116700-0-32559600-1359329510_thumb.jpg

post-116700-0-35577700-1359329515_thumb.jpg

 

skulle til å ta et bilde fra den dyre delen av byen og så kom meldingen jeg ikke ville se:

 

post-116700-0-80435800-1359329519_thumb.jpg

 

Ja ja, good times. Fikk rapportert et par bugs og fått kost meg litt så dette ga mersmak!!

Lenke til kommentar

Stilige byer :)

 

1,5 time igjen av beta.

 

at spillet ikke skal kunne ta mer enn 2gb ram, noe som er grensen iforhold til 32bit windows utgaver.

 

Maksimum i 32 er 4GB. Altså kunne de laget byer for Windows 32 som er cirka 6-8 ganger så store. Dagens byer tar mellom 5-600MB minne. Tror det var OlaHaldor som sa at Ocean Quigley hadde nevnt at de ønsker større byer. Men det er selvsagt ikke en prioritet for launch. Personlig kan jeg godt se for meg at det kommer en stor region som DLC når de får testet litt stabilitet og slikt.

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...