Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

 

 

 

I vår tid er handling mer enn bare et bytte av varer mot penger, hele kjøpsopplevelsen er viktig, og møtet mellom selger og kunde er avgjørende.

Jeg er fullstendig enig i dette her, og det er grunnen til at jeg egentlig kjøper skjorter kun i én spesiell butikk.

 

 

Har vi en anelse hvilken butikk det dreier seg om?

Noe med profilbildet ditt som fører tankene et visst sted...

 

Riktig! Nylig opprettet nettbutikk, men likevel vil jeg nok spare skjortekjøp til jeg reiser hjem i feriene. :)

 

 

Var innom der forrige helg, og da de snakket om at de skulle begynne å selge MTM-dresser. Det blir jo spennende å følge med på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart hvor forskjellig selgere kan være.

Var innom Høyer på Egertorget for to helger siden. Arrogante, nedlatende og kunnskapsløse selgere som bare ønsket å prakke på meg hva som helst. Ble behandlet som en tulling. Utrivelig å være i butikken, ønsket meg vekk fort som svint.

 

Samme kjeden i Stavanger; hyggelig klesprat med en selger som kunne mye om klær og sko, og som var villig til å høre å hva jeg kunne og tenkte om klær. Han viste frem varer og fortalte om detaljer uten å tenke salg. Kjekt å være der, selv om jeg ikke handlet.

 

I vår tid er handling mer enn bare et bytte av varer mot penger, hele kjøpsopplevelsen er viktig, og møtet mellom selger og kunde er avgjørende.

Kan hende dette også er uttrykk for regionale forskjeller, jeg har opplevd en god klesprat hos Follestad og skoprat hos Dagestad, men ellers har det vært dårlige opplevelser både hos Ferner Jacobsen og Gunnar Øie.

 

Det stemmer ikke med min erfaring i det hele tatt. De ansatte på Høyer Egertorget, og spesielt de som jobber i avdelingen hvor de selger konfeksjon og kvalitetssko er stort sett alltid imøtekommende og kunnskapsrike innenfor fagområdet sitt, og tar seg ofte tid til en prat med meg, selv om jeg praktisk talt aldri kjøper noe der. Skal sies at de siste gangene jeg har vært der har vært på dagtid og på vanlige ukedager. Mulig det har noe å si.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Noen som har tips om hvor de selger blazere og tilbehør som passer studentøkonomi? Skal brukes på julebord og ute på byen ved noen anledninger. Har dress men, den er i en annen by så er uaktuelt å kjøpe ny dress siden jeg skal hente den senere, og er derfor ute etter at blazeren skal være så billig som mulig :w00t:

Lenke til kommentar

http://www.minmote.no/#!/video/103665/kan-du-denne-skjorteregelen

 

"svart jeans må alle menn ha i skapet" "knappene helt igjen" "det laget over knappene gjør at du slipper slips"

Blazer over genser med skjorte inni..

 

Gud så mange feil....

 

 

Ikke v-genser over skjorte fordi rund hals er trendy? Så jeg har vært trendy i mange år altså? Kanskje på tide å bytte til v-genser, for jeg gidder ikke å være trendy.

Lenke til kommentar

Noen som har personlige erfaringer med Tombolini her? Tenker da på konfeksjon. Skal ha en ny mørkeblå basisdress, og har nesten bestemt med allerede - med mindre noen mener at det finnes bedre alternativer til prisen.

 

Anathema: Jeg var fornøyd med min dress fra House of Singles. Som Jørgen nevner så er de helt ok, men til prisen så er de bra. Vil si at de er på samme nivå som ToS, Lindeberg og alle standarddressene du finner til 5500,- i typiske herrebutikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...