Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt meg noen sorte skinnhansker til losjakken min, men jeg vet ikke størrelse osv, så tenkte å bare finne noen som passer i en butikk i Oslo. Noen som har anbefalinger? Merker og/eller butikker. Og evt andre ting en bør være obs på ved kjøp av skinn hansker. Da det blir mitt første par.

 

Tenker en plass mellom 500-1000 kr. Og helst litt varme da planen er å bruke de fra nå og utover vinteren :)

 

Er relativt lett å måle størrelsen, http://www.dents.co.uk/pages/Sizing.asp

Husk å justere ned til nærmeste, ellers blir de løse, skinn strekker seg helt fint.

 

Har et par fra Dents som jeg er fornøyd med.

Endret av Revolution
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan passformen på PRL CFit skjortene er? Er de veldig posete? Jeg er meget slank, men synes slim fit skjortene blir pølseskinn.

Jeg er ganske rund (om enn mindre rund enn før), og Custom Fit sitter veldig bra på meg. Så om du er "meget slank" tipper jeg de er alt for stor for deg. Men det bør da ikke være så vanskelig å få prøvd?

Lenke til kommentar

Asbjørn Dagestad selger Chester Jeffries, det kan jo være verdt å sjekke ut.

 

Takk for tipset. Men så på hjemmesiden dems at man kan få inline cashmere, mens på siden til Asbjørn Dagestad er det kun vanlig ull for menn, slik jeg har forstått er vel cashmere varmere enn vanlig ull? Evt hvilken inline burde man gå for om man har "fritt valg"? Kun skinnhansken er vel ikke veldig varm?

 

Er relativt lett å måle størrelsen, http://www.dents.co.uk/pages/Sizing.asp

Husk å justere ned til nærmeste, ellers blir de løse, skinn strekker seg helt fint.

 

Har et par fra Dents som jeg er fornøyd med.

 

Jo, men da må man gjerne ha et målebånd å måle med. Jeg har kun en stiv linjal :p

Lenke til kommentar

Er strawberrynet legit? Selve siden ser sånn passelig kjip ut, men mener å ha hørt om folk som har vært fornøyde etter å ha handlet der før. Noe som har noen erfaringer?

Mener at det har vært solgt mye fake-ting der, så personlig ville jeg kanskje ha lett andre plasser

Lenke til kommentar

 

Takk for tipset. Men så på hjemmesiden dems at man kan få inline cashmere, mens på siden til Asbjørn Dagestad er det kun vanlig ull for menn, slik jeg har forstått er vel cashmere varmere enn vanlig ull? Evt hvilken inline burde man gå for om man har "fritt valg"? Kun skinnhansken er vel ikke veldig varm?

 

Jo, men da må man gjerne ha et målebånd å måle med. Jeg har kun en stiv linjal :p

kasjmir

rabbit fur om du vil ha noe veldig varmt, men det er kanskje mer klumpete idunno

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...