Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men altså, om du synes det er pent så er det selvfølgelig bare å gå med det. Ingen her dikterer hva du skal bruke, og ingen kommer til å le av deg.

 

Jeg har ikke sagt at det er verken pent eller stygt, jeg merker bare at ordbruken indikerer at vi legger svært forskjellig mening i ordene. "Fjollete", "dust", osv. er mer ord jeg ville brukt for å beskrive dress og matchende crocs.

 

Har heller ikke sagt at noen dikterer noe som helst, men syns det er litt selvmotsigende å si "Du ser ut som en fjollete og amatørmessig dust, men du kan fint gå i det" :p

 

Men nok om det. Det er ikke julebord i et Fortune 500-selskap heller ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Har heller ikke sagt at noen dikterer noe som helst, men syns det er litt selvmotsigende å si "Du ser ut som en fjollete og amatørmessig dust, men du kan fint gå i det" :p

 

 

Selv om man ikke nødvendigvis synes at noe ser bra ut, så betyr ikke det at man ikke kan synes det er helt greit at folk går sånn. For å sammenligne: La oss si at du slet med hodepine og ville gå til homeopat med klagene dine. Jeg ville anbefalt deg å ikke gjøre det, ettersom homeopati er rent bullshit og du ville kastet bort masse penger, men jeg kunne jo ikke nektet deg å gjøre det allikevel.

Lenke til kommentar

Den der likte jeg! Fikk litt lyst på en sånn fra luxire selv. Kan bli litt mas hvis det blir feil mål da...

 

Ja, helt enig, det blir det. Derfor jeg har vært litt tilbakeholden. Prisen gjør at det er vanskelig å si "jaja, jakken passer dårlig, det var dumt" og ikke bruke den/bruke den lite. (249$/449$ for hhv. 14/25 oz)

 

Men allikevel, det burde jo i prinsippet være greit å måle en jakke som passer greit for å bruke de målene.

 

DexterMorgan: Enig med deg der, de er langt større på den som er bilde av på hjemmesidene deres, så det var litt underlig. :hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

That's it. I'm sold. Blir kjøp når jeg får penger igjen.

 

Må kjøpe meg noen nye skjorter etterhvert. Har stort sett bare UniQlo OCBD nå, de er greie for prisen, men noe av det kuleste med BD-krage er collar roll og det er det omtrent ikke på Uniqlo sine.

Endret av OlafG
Lenke til kommentar

Snakka med Luxire her om dagen, skal få de til å kopiere en Oxxford dress jeg har. Blir morsomt å se hvordan resultatet blir. Var litt skeptisk til å sende inn en slik dress, men men...Om resultat blir vellykket så har jeg forhåpentligvis funnet "go-to" merke for billigere beater klær.

 

Det jeg likte er at _alt_ tydeligvis kan endres på, og til en basepris på 500$. Tvi tvi :)

Lenke til kommentar

 

Til mørk dress synes jeg for øvrig helt enkelt brettet hvitt tørkle som oftest ser best ut.

 

En liten stemme i hodet mitt roper høylydt at det blir for mange forskjelige farger, men jeg tror dere når dere sier det ;)

 

Hvordan er det med prikker, striper osv.? Har hørt at dersom slipset er for eksempel stripete så skal ikke tøklet være det, men kan hende jeg tar feil der.

 

Hvordan tror du det blir med et med litt blånyanser i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...