Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan operasjonen hans faktisk er, men forestiller meg at han tar imot varer folk/bedrifter ønsker å selge, selger dem på eBay og tar en prosentandel av fortjenesten. Han har såpass stort volum av luksusvarer at jeg ikke tror han klarer å spore opp alt det på vanlige bruktbutikker, så heller mer mot private selgere og lager/overskuddssalg for bedrifter.

Lenke til kommentar

Forslag til en enkel grå ullbukse? Gjerne med litt tapered fit

 

Er på utkikk etter en bukse som ligger litt over chinos på formalitet.

Trentadue Giri er jeg veldig fornøyd med. Eier selv en grå ullbukse derfra, og de har en veldig bra passform. Kanskje litt vel tapered for noen, men jeg liker der. Kvaliteten har jeg heller ingenting å utsette på til prisen. Min grå ullbukse med cargo-lommer på siden lå på ca 1000,-

Lenke til kommentar

Trentadue Giri er jeg veldig fornøyd med. Eier selv en grå ullbukse derfra, og de har en veldig bra passform. Kanskje litt vel tapered for noen, men jeg liker der. Kvaliteten har jeg heller ingenting å utsette på til prisen. Min grå ullbukse med cargo-lommer på siden lå på ca 1000,-

Hvor kan man finne dette? Prøvde et søk på google, fikk særdeles få resultat. Og de få jeg fikk var på italiensk.

 

Finnes det noen nettbutikker som selger ekte Canada Goose jakker e.l. billig på nett?

eBay.

Lenke til kommentar

Når det gjelder ruter/prikekr/striper i både slips og tørkle er det noe man på passe seg for. Det kan gå bra hvis det er stor størrelsesforskjell mellom mønsterne, men kan fort litt slitsomt og masete å se på. Det å ha samme mønster i skjorte, tørkle og slips går rett og slett aldri bra.

 

Både skjorten og slipset er "plain", men jeg vurderer et tørkle i helhvitt. Ble også anbefalt et i blått med små prikker.

Lenke til kommentar

Ser ikke vits å lage noen ny post for dette, så tar spørsmålet mitt her.

 

Skal i begravelse å må ha en ny dress, da den jeg har svømmer jeg i. Men nå har det seg slik at det tar ikke lang tid før jeg svømmer i den jeg kommer til å kjøpe nå. Så ikke bli forskrekket, men er det dressmann som er det billigste? Tenkte på å leie men det kan vel fort bli like dyrt? Denne dressen kommer nok til å bli en one-time use dress.

Lenke til kommentar

Ser ikke vits å lage noen ny post for dette, så tar spørsmålet mitt her.

 

Skal i begravelse å må ha en ny dress, da den jeg har svømmer jeg i. Men nå har det seg slik at det tar ikke lang tid før jeg svømmer i den jeg kommer til å kjøpe nå. Så ikke bli forskrekket, men er det dressmann som er det billigste? Tenkte på å leie men det kan vel fort bli like dyrt? Denne dressen kommer nok til å bli en one-time use dress.

Høres ut som om du er på vei ned i vekt. Det du kan gjøre er jo å kjøpe en skikkelig dress, og når du går ned i vekt tar du den til skredder.

 

Alternativet er jo som du skisserer å skaffe den billigste. Da er det sikkert Dressmann og HM som er alternativene dine.

Lenke til kommentar

Selveste Mette-Marit knutenn som den så fint heter... Orker ikke å knyte skjerfet mitt som et slips hver gang jeg skal ha det på meg. :)

 

 


Var det ikke spoo som tjente nok penger til ferrarien sin ved å thrifte og selge på ebay, da?

 

 

^Stemmer.

 

Gjør han det selv? Alt fra å lete etter snacks hos thrift shops, sette på merkelapper og måle varene til å legge de ut på nettet?

Skal ikke så mye til for å få seg en Ferrari i USA da. Den koster jo tross alt ikke mer enn rundt 1 mill. :)

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...