Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har heller ikke sett behovet for å sende de så ofte på renseri, med mindre lukt eller flekker. Etter hva jeg har hørt tidligere her på forumet er det at hvis du ikke vil sende den til rens kan du prøve å vaske den for hånd i en balje med varmt vann og milo.Har ikke prøvd det selv, men det går vel an å søke opp på google elns. Vask den i hvert fall ikke i vaskemaskinen. Det klarte jeg, den ble liten.

Lenke til kommentar

Jeg vasker kun genserne når jeg må stramme de opp litt. De litt billigere merino/kasjmir-genserne mine har en tendens til å bli litt slappe, og da synes jeg det hjelper å ta en runde i maskinen på ullprogram. Virker ikke som at de tar noe skade av det.

 

Om de tar skade av det, så er det bedre at de passer så lenge de varer enn at de ser slaskete ut lenge.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt meg noen sorte skinnhansker til losjakken min, men jeg vet ikke størrelse osv, så tenkte å bare finne noen som passer i en butikk i Oslo. Noen som har anbefalinger? Merker og/eller butikker. Og evt andre ting en bør være obs på ved kjøp av skinn hansker. Da det blir mitt første par.

 

Tenker en plass mellom 500-1000 kr. Og helst litt varme da planen er å bruke de fra nå og utover vinteren :)

Hanske Hallen ved Ferner Jacobsen har hansker. Kan være verdt en titt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...