Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kanskje verdens dårligste seriøse sang. Men nå begynner den bare å bli kjip. Den var populær på tumblr da den hadde sånn 500,000 views, og så blir den populær på facebook når den har ~15 millioner. Altså, hallå bitches, jeg har sett den før jeg orker ikke å måtte gå gjennom to perioder med popularitet pga nnobbbs ikke er på tumblah.

nerd_glasses.jpg

 

Dette er det morsomste innlegget jeg har sett på lang tid :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes det blir litt feil å ta utgangspunkt i bilder i noir-stilen og så bedømme hatt isolert sett ut i fra det. Det midterste bildet handler vel så mye om lyssetting og fototeknikk som at "hatten ser bra ut". Man skal ikke se bort i fra at fyren på det midterste bildet ikke ville sett så fullstendig forskjellig ut i fra fyren til høyre hvis du traff ham på gaten - forutsatt at fyren til høyre tok på seg skjorte, slips og blazer.

 

Det er forskjell på hva som ser bra ut på film og fotoshoots, og hva som ser bra ut i levende live. Det gjelder like mye for moderne antrekk i dag som det gjorde for 50 år siden. Så hvis utgangspunktet ens er film og fotoshoots så er det ikke mye praktisk gjennomførbart som når opp, dessverre. :innocent:

 

Denne "fyren" er Humphrey Bogart...

 

 

humphrey-bogart-news_784x0.jpg

 

Lenke til kommentar

Kan vel opplyse MoV om at SML vant kåringen "Best Stil" på Røyken VGS.

 

GZ :)

Så tøft! :wee: Gratulerar, SML!

Kan vel opplyse MoV om at SML vant kåringen "Best Stil" på Røyken VGS.

 

GZ :)

På Røyken VGS skal vel ikke det mye til heller :tease:

Neida, gratulerer SML!

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

I dag har jeg hatt vårrengjøring :cool: Ble i så godt humør da både DHL og UPS kom på døra idag, så det forsvant 1 søppelsekk med klær fra garderobeskapet. Må si jeg er flink til å ha en hard hånd når det kommer til hva som faktisk har noe i skapet å gjøre. Hvordan er det hos dere? Er det bare jeg som er nazi og gir bort alt jeg ikke bruker til Kirkens Bymisjon?

Lenke til kommentar

Fuuuu i helvette altså.

Skoene er fortsatt for store. Men når jeg bruker såle denne gangen blir de for små foran. Og sender jeg de tilbake én gang til har jeg brukt mer penger på frakt enn på skoene. For no jævla bullshit av en fucka fot jeg har. :wallbash:

Byttet du fra størrelse 42 til 41? Tenkte å bestille disse selv, og hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe 41. Men når jeg hører at en som bestilte 42 må ned i 40 blir jeg fort litt usikker.

Lenke til kommentar

I dag har jeg hatt vårrengjøring :cool: Ble i så godt humør da både DHL og UPS kom på døra idag, så det forsvant 1 søppelsekk med klær fra garderobeskapet. Må si jeg er flink til å ha en hard hånd når det kommer til hva som faktisk har noe i skapet å gjøre. Hvordan er det hos dere? Er det bare jeg som er nazi og gir bort alt jeg ikke bruker til Kirkens Bymisjon?

 

Det hender jeg gir det bort til familie hvis det er ubrukt, eller så legger jeg det i en UFF-konteiner.

Lenke til kommentar

Fuuuu i helvette altså.

Skoene er fortsatt for store. Men når jeg bruker såle denne gangen blir de for små foran. Og sender jeg de tilbake én gang til har jeg brukt mer penger på frakt enn på skoene. For no jævla bullshit av en fucka fot jeg har. :wallbash:

Byttet du fra størrelse 42 til 41? Tenkte å bestille disse selv, og hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe 41. Men når jeg hører at en som bestilte 42 må ned i 40 blir jeg fort litt usikker.

Jeg skal være forsiktig med å si hva du burde velge, men jeg opplevde ihvertfall at 42 ble for stort. Men det har også noe med bredden å gjøre for min del. Har du bred fot kan det være den "strekker" seg litt annerledes på dine føtter.

 

Lokeland: Jeg gir ikke bort klær. Det som er utvasket og ikke lenger brukbart går som søppel, eller det ender opp som maleklær.

Hvorfor ikke gi bort? God samvittighet er aldri å forakte.

 

Det hender jeg gir det bort til familie hvis det er ubrukt, eller så legger jeg det i en UFF-konteiner.

Er det ikke UFF som har en litt sketchy agenda..?

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...