Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Trenger et eksempel på slips om passer til denne skjorten?

 

Eksempelbilde:

 

white-with-a-red-stripe-slim-fit-shirt-3837800-med.jpg

 

Et grønt slips vil muligens også funke. Fargehjulet sier i hvert fall det, men så skal man jo ikke stole for mye på det heller (snakker av erfaring). Ikke stort annet å gjøre enn å prøve.

 

Ellers så er vel navy, som fkm sier, et rimelig trygt valg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fuuuuu.png

 

Torinoene kommer i ny størrelse idag! Hadde ikke forundret meg om de er for små.

Edit: Er imponert over Herring og bytteprosessen. Enkelt og greit, men ikke like moro at Posten skulle ha nesten 300kr for å sende skoene tilbake til England.

 

Denne oppsummerer mitt forhold til hatt:

 

6999.jpg

Endret av lokeland
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Synes det blir litt feil å ta utgangspunkt i bilder i noir-stilen og så bedømme hatt isolert sett ut i fra det. Det midterste bildet handler vel så mye om lyssetting og fototeknikk som at "hatten ser bra ut". Man skal ikke se bort i fra at fyren på det midterste bildet ikke ville sett så fullstendig forskjellig ut i fra fyren til høyre hvis du traff ham på gaten - forutsatt at fyren til høyre tok på seg skjorte, slips og blazer.

 

Det er forskjell på hva som ser bra ut på film og fotoshoots, og hva som ser bra ut i levende live. Det gjelder like mye for moderne antrekk i dag som det gjorde for 50 år siden. Så hvis utgangspunktet ens er film og fotoshoots så er det ikke mye praktisk gjennomførbart som når opp, dessverre. :innocent:

Lenke til kommentar

fkm: Det tok faktisk litt tid (husker ikke eksakt hvor lenge) før jeg fikk mail med bekreftelse på den nye forsendelsen. Vet dog ikke om det er fordi skoene brukte lang tid til England (noe jeg umulig kan tro ettersom jeg betalte 280kr for frakta) eller om det er Herring som har stort trykk for dagen.

 

Har bestilt hælkappe, men den bruker jo en god stund fra Kina, så får vel heller bare ta turen til Eurosko og se hva de har. Problemet mitt ligger dog i bredden bakerst. Skoen er ganske bred bak og så myk at det antakeligvis er nødvendig å fylle den ut i bredden for at den skal sitte.

Jeg har ihvertfall lært leksa. Etter dette blir det bare sko i narrow i bredden. Litt synd ettersom Herring har ekstremt lite å tilby på den fronten ettersom det ikke produseres no særlig med tynne sko, ifølge dem selv.

 

Chuck: Jeg vurderer snart plastisk operasjon på hælen! :tease:

 

Edit:

Har bestilt:

http://cgi.ebay.com/SECRET-Height-Increase-Lift-Half-Insole-Sock-Pad-MH1-/320581521313?pt=US_Men_s_Shoes&hash=item4aa425cfa1

http://global.ebay.com/Sole_Insole_GEL_Shoe_Pads_Heel_Arch_Pain_Foot_Care_New/220759692247/item

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Er jo for å understreke poenget at de bildene ble brukt. Dessverre enig i at det ser sånn ut for de fleste som bruker hatt.

 

Jo, men poenget mitt var at hva som helst ser latterlig ut hvis du sammenligner det med profesjonelle fotoshoots og filmer. Hver og en av MoV sine medlemmer ville se ut som klovner ved siden av et set-piece med Don Draper, samme hvor godt dressen satt og fargene matchet. Det har dog ingenting med klesstilen å gjøre, men alt å gjøre med komposisjon, lyssetting og kontekst.

Lenke til kommentar

Det er kanskje verdens dårligste seriøse sang. Men nå begynner den bare å bli kjip. Den var populær på tumblr da den hadde sånn 500,000 views, og så blir den populær på facebook når den har ~15 millioner. Altså, hallå bitches, jeg har sett den før jeg orker ikke å måtte gå gjennom to perioder med popularitet pga nnobbbs ikke er på tumblah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...