Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I lol'd ^^

 

Spørsmål: Er ute etter shorts. Slim-fit, "chinostyle" (forbausende vanskelig å finne enkle shorts), ikke bermuda-lange, men kortere. Farger jeg er på utkikk etter er hvit, beige, rosa, gul, navy og rød. Gjerne en spiselig pris på godt under 1k. Størrelse 28.

Noen som har tips å komme med?

Hittil har jeg funnet dette:

http://www.bonobos.com/store/cat/shorts

Er dog ikke spenstig nok til at jeg helt greier å like fôret de har på en del av shortsene.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

De fleste jeg kjente brukte nesten utelukkende chinos i fjor, men jeg regner med at mente at de var tilbake igjen fra i fjor. Men at det er et klassisk plagg er én ting, men om de faktisk er på motefronten er igjen en helt annen. Nå tror jeg ikke sistnevnte veier veldig tungt her uansett.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Spørsmål: Er ute etter shorts. Slim-fit, "chinostyle" (forbausende vanskelig å finne enkle shorts), ikke bermuda-lange, men kortere. Farger jeg er på utkikk etter er hvit, beige, rosa, gul, navy og rød. Gjerne en spiselig pris på godt under 1k. Størrelse 28.

Noen som har tips å komme med?

Hittil har jeg funnet dette:

http://www.bonobos.com/store/cat/shorts

Er dog ikke spenstig nok til at jeg helt greier å like fôret de har på en del av shortsene.

Du kan jo bestille fra Tailorstore.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Da jeg var innom Tatler i går hadde de en del fra RL, tror de lå på 800,- eller noe.

Sjekker ikke størrelsene, men de var relativt korte.

 

De har ikke i W28 :hrm: Forbannede feite amerikanere...

 

Har ingen shorts og skal være i Bulgaria i 2 uker i sommer og har ingen planer om å steike vekk. Begynner smått å bli stressa, for historien tilsier at når jeg trenger noe, finner jeg det ikke.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Da jeg var innom Tatler i går hadde de en del fra RL, tror de lå på 800,- eller noe.

Sjekker ikke størrelsene, men de var relativt korte.

 

De har ikke i W28 :hrm: Forbannede feite amerikanere...

 

Har ingen shorts og skal være i Bulgaria i 2 uker i sommer og har ingen planer om å steike vekk. Begynner smått å bli stressa, for historien tilsier at når jeg trenger noe, finner jeg det ikke.

De har RL shortser i 28 på nett da. Feks denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...